تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۳ - ۱۰:۳۷
کد خبر: ۷۷۵۸۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
فرماندار هندیجان:
بندر هندیجان آماده سرمایه‌گذاری در همه زمینه‌های تجاری و گردشگری است
فرماندار هندیجان گفت: هر کسی بخواهد در هر زمینه شامل تجاری، صید و صیادی و گردشگری، سرمایه‌گذاری کند، آمادگی کامل را داریم و شخص استاندار هم در این زمینه نظر مساعد دارد.

احمد جعفری‌نسب در حاشیه نخستین همایش فرصت‌های سرمایه‌گذاری در بندر هندیجان اظهار کرد: هندیجان هنوز برای استان خوزستان معرفی نشده و ناشناخته مانده است.

وی با بیان اینکه هنوز ظرفیت‌های این بندر تجاری و صیادی و گردشگری را خوب معرفی نکرده‌ایم، افزود: استعدادهای بسیار زیادی در این بندر وجود دارد و با اینگونه همایش‌ها فاصله بین کار و سرمایه‌گذار کم می‌شود.

فرماندار هندیجان گفت: هرکسی بخواهد در هر زمینه شامل تجاری، صید و صیادی و گردشگری، سرمایه‌گذاری کند آمادگی کامل را داریم و شخص استاندار هم در این زمینه نظر مساعد دارد.

جعفری‌نسب تصریح کرد: امروز بندر سجافی توانایی کامل صادرات محصولات کشاورزی و دیگر محصولات را به کشورهای حوزه خلیج فارس به‌منظور واردات برخی از کالاهای مورد نیاز دارد.

وی ادامه داد: از همه سرمایه‌گذاران برای سرمایه‌گذاری دعوت کرده و بسترهای لازم واردات و صادرات را برای تقویت این رویه روان‌سازی خواهیم کرد.

فرماندار هندیجان عنوان کرد: این قول را می‌دهم که با همت جوانان این شهرستان بندری، در آینده نزدیک، اتفاق بزرگی در راستای توسعه شهرستان بیفتد.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار