تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۳ - ۱۲:۱۷
کد خبر: ۷۷۶۱۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مدیرکل میراث فرهنگی خوزستان خبر داد:
راه‌اندازی کارگروه گردشگری هویزه در روزهای آینده
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری خوزستان از راه‌اندازی کارگروه گردشگری شهرستان هویزه در آینده نزدیک خبر داد.

افشین حیدری صبح امروز در جلسه شورای اداری هویزه اظهار کرد: باید توانمندی‌های گردشگری این شهرستان شناسایی و برای استفاده از این توانمندی‌ها تلاش کنیم.

وی افزود: برای استفاده از توانمندی‌های گردشگری شهرستان هویزه، کارگروه گردشگری این منطقه در روزهای آینده راه‌اندازی، و در این زمینه مقدمات کار فراهم‌ شده است.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری خوزستان تاکید کرد: باید از توانمندی‌های تالاب هورالعظیم برای جذب گردشگر داخلی و خارجی استفاده کنیم و در این زمینه از همه توانمندی‌های موجود در شهرستان و استان خوزستان بهره خواهیم برد.

حیدری با اشاره به اینکه زیرساخت‌های گردشگری در هویزه باید تقویت شود، خاطر نشان کرد: باید بکوشیم تا زیرساخت‌های گردشگری در این شهرستان تقویت شود و در این زمینه اداره کل میراث فرهنگی استان از همه توانمندی خود استفاده خواهد کرد.

این مدیرکل با اشاره به اینکه گردشگری می‌تواند شهرهای خوزستان را از بن‌بست نجات دهد، افزود: خروج از شرایط کنونی تنها با استفاده از قابلیت‌های گردشگر امکان‌پذیر است و در این زمینه برنامه‌ریزی‌های زیادی وجود دارد که می‌تواند باعث تحول اقتصادی در این شهرها شود.

وی گفت: می‌توان با برگزاری تورهای گردشگری در شهرهای خوزستان به‌ویژه هویزه گامی بلند در راستای بهبود صنعت گردشگری و توانمندی اقتصادی این شهرستان برداشت.

حیدری در پایان عنوان کرد: برای اسکان و اقامت گردشگران در این شهرستان باید از مراکز اسکان و اقامتی بوم‌گردی استفاده کرد که برای راه‌اندازی این مراکز حمایت‌های زیادی از سرمایه‌گذاران انجام می‌شود.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار