تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۳ - ۱۳:۵۵
کد خبر: ۷۷۶۳۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مدیر امور برق منطقه یک اهواز خبر داد:
انتقال 2500 متر شبکه فشار متوسط در اهواز
مدیر امور برق منطقه یک شرکت توزیع نیروی برق اهواز گفت: انتقال 2 هزار و 500 متر شبکه فشار متوسط در راستای تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی در کلانشهر اهواز انتقال یافت.

سعید آقایی امروز اظهار داشت: با تلاش مدیریت امور برق منطقه یک این شرکت و در راستای تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی و استفاده از منابع و امکانات موجود، 2 هزار و 500 متر شبکه فشار متوسط شامل همه تجهیزات منصوبه از منطقه دامغه کوچک تا خیط به جاده کمربندی حدفاصل پل دامغه تا پادگان شهید واعظی انتقال یافت.

وی با بیان اینکه، این شرکت در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی که یکی از اهداف مهم این شرکت است، با اشاره به انجام این عملیات افزود: به دلیل قرار گرفتن خط فشار متوسط حدفاصل روستای دامغه کوچک تا روستای خیط در مسیر جاده صنایع فولاد، این خط تحت تاثیر آلاینده‌های کارخانه صنایع فولاد بوده که این مهم باعث ناپایداری شبکه برق مذکور می‌شود.

مدیر امور برق منطقه یک شرکت توزیع نیروی برق اهواز تصریح کرد: با برنامه‌ریزی صورت پذیرفته در اجرای این پروژه باید 2 هزار و 500 متر شبکه فشار متوسط شامل 45 اصله پایه بتونی و 7 هزار و 500 سیم آلومینیومی، کراس آرم و مقره از نقطه آلوده با دقت جمع‌آوری شده و همان تجهیزات به‌طور کامل در مسیر جاده کمربندی حدفاصل پل دامغه بزرگ تا پادگان شهید واعظی انتقال و نصب مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

آقای ادامه داد: با انتقال این خط علاوه بر پایدار کردن شبکه مذکور و خارج کردن آن از مسیر آلاینده‌ها، ارتباط ایستگاه شهرک صنعتی شماره 4 اهواز و کوی مهدیس، مشکل قطع برق ایستگاه راه آهن میاندشت، پمپاژ فاضلاب شرق اهواز، پادگان شهید واعظی و دو روستای مسیر صنایع فولاد نیز برطرف شد.

وی متذکر شد: این پروژه در قالب طرح مدیریت جهادی و در مدت زمان 24 ساعت صورت پذیرفته که در این عملیات تعداد 70 نفر از پرسنل این منطقه به همراه شش دستگاه بالابر، سه دستگاه جراثقال و دو دستگاه تریلر نسبت به جمع‌آوری و انتقال خط مذکور اقدام شد.

مدیر امور برق منطقه یک شرکت توزیع نیروی برق اهواز در پایان اذعان داشت: با اجرای این عملیات و در راستای تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی مبلغ یک میلیارد و 200 میلیون ریال در اجرای این پروژه صرفه‌جویی ارزی صورت پذیرفته است.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار