تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۳ - ۱۴:۲۸
کد خبر: ۷۷۷۰۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مدیر شبکه بهداشت و درمان خرمشهر خبر داد
ویزیت 14 هزار و 80 زائر در مرز شلمچه
مدیر شبکه بهداشت و درمان خرمشهر از ویزیت 14 هزار و 80 نفر از زائران توسط مجموعه این شبکه در مرز شلمچه خبر داد.

کامران سالمی امروز با تاکید بر حضور مداوم و شبانه‌روزی پرسنل شبکه بهداشت و درمان و مرکز فوریت‌های پزشکی این شهر برای خدمت‌رسانی به زوار اربعین، اظهار کرد: این افراد خالصانه، شبانه‌روزی و با تمام وجود کار کرده و بر حفظ سلامتی افراد اهتمام ویژه ورزیدند.

وی به ارائه آماری از عملکرد شبکه بهداشت و درمان و مرکز فوریت‌های پزشکی خرمشهر برای خدمات‌رسانی در ایام اربعین پرداخت و گفت: به غیر از پزشک و پرستار 10 تکنسین فوریت‌های پزشکی در شلمچه به معاینه مراجعه‌کنندگان پرداخته و تا صبح امروز 13 هزار و 844 نفر به صورت سرپایی مداوا، 185 نفر بستری موقت و 51 نفر نیز به بیمارستان اعزام شدند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان خرمشهر با بیان اینکه دو تیم دو نفره متشکل از کار‌شناس بهداشت محیط و کار‌شناس مبارزه با بیماری‌ها نیز در قرنطینه شلمچه مستقر هستند، خاطرنشان کرد: همکاران ما در بخش قرنطینه با جدیت کار کرده و خوشبختانه بیشتر بیماری‌های تشخیص داده شده در زائران پس از بازگشت، بیماری‌های ساده‌ای بوده است.

سالمی در بخش دیگر سخنان خود به فرارسیدن هفته پژوهش اشاره کرد و گفت: در این هفته شبکه بهداشت و درمان خرمشهر نیز با شرکت در نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی، ارگان‌ها و سازمان‌های شهرستان‌های خرمشهر و آبادان حضوری فعال داشته است.

وی اضافه کرد: در این غرفه، مقالات، تالیفات و پژوهش‌های پرسنل شبکه بهداشت خرمشهر در معرض دید بازدیدکنندگان قرار گرفته است.

مدیر شبکه بهداشت و درمان خرمشهر همچنین از مورد تقدیر قرار گرفتن سه تن از پرسنل مجموعه شبکه بهداشت به عنوان پژوهشگر بر‌تر این شبکه در افتتاحیه هفته پژوهش خبر داد و گفت: در مراسم تقدیر از پژوهشگران نمونه شهرستان خرمشهر و آبادان، از سه پرسنل شبکه بهداشت به نام‌های «مریم دارم» دارای مدرک کار‌شناسی ارشد ویروس‌شناسی و «سیدمهدی دلفی‌موسوی» کار‌شناس ارشد روان‌شناسی بالینی و «روح‌الله شکری» دانشجوی کار‌شناسی ارشد مهندسی محیط زیست ـ آب فاضلاب نیز تقدیر شد.

سالمی در پایان از راه‌اندازی کمیته پژوهشی در شبکه بهداشت و درمان خرمشهر با حضور پژوهشگران شبکه بهداشت و متخصص طب اورژانس خبر داد.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار