تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۳ - ۱۷:۵۶
کد خبر: ۷۷۷۳۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
با گذشت 28 ساعت زایران کربلا همچنان در فرودگاه اهواز سرگردانند
زایران کربلای معلا با گذشت 28 ساعت از زمان پرواز اهواز - مشهد شرکت هواپیمایی اترک، همچنان در فرودگاه اهواز سرگردان هستند.

150 مسافر که از طریق مرزهای چذابه، شلمچه و مهران به داخل کشور بازگشته و بلیط دریافت کرده بودند، قرار بود با پرواز ساعت 11 و 10 دقیقه پنجشنبه شب عازم مشهد شوند که به دلیل بدی هوا و نامناسب بودن شرایط جوی، این پرواز لغو شد.

گر چه تعدادی از مسافران این پرواز با قطار و اتوبوس عازم مشهد شدند اما 60 نفر دیگر از زایران همچنان در محوطه فرودگاه اهواز منتظر ایستاده اند.

یکی از مسافران این پرواز گفت: در حالی که علت لغو پرواز را شرایط جوی اعلام کردند، یک پرواز از مشهد دیشب به زمین نشست اما تاکنون پروازی برای بازگشت ما اختصاص نداده اند.

حمیدرضا هنرور افزود: با گذشت 28 ساعت قول داده اند تا ساعاتی دیگر پروازی از تهران عازم اهواز شود تا مسافران را راهی مشهد کند اما هنوز خبری نشده است.

وی ادامه داد: این تنها پروازی نبود که تاخیر داشت و فرودگاه اهواز در این ساعت ها لغو پروازهای بسیاری را شاهد بود که نارضایتی مسافران را به دنبال داشت.

مسافران پرواز شماره 1903 اهواز - مشهد متعلق به شرکت هواپیمایی اترک با گذشت 28 ساعت همچنان در فرودگاه اهواز به سر می برند.

نماینده شرکت هواپیمایی اعلام کرد که پروازی برای بازگشت مسافران به مشهد اختصاص خواهد یافت.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار