تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۳ - ۲۲:۴۱
کد خبر: ۷۷۷۵۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
بازگشت حبیب کاشانی به تیم امید
حبیب کاشانی، مدیر تیم امید فعالیت خود را در این تیم از سر گرفت.

حبیب کاشانی که به دلیل مشکلاتی که بر سر راه تیم امید وجود داشت از مدیریت این تیم استعفا کرده بود، پس از مخالفت علی کفاشیان و نشست با رییس فدراسیون فوتبال، دوباره مسوولیت تیم امید را پذیرفت.

کاشانی که پیش از کناره‌گیری سه اردوی تیم ملی امید در کیش، عمان و آنتالیا ترکیه را برنامه ریزی و هماهنگ کرده بود، پنجشنبه در نشست با کادر فنی تیم امید به همراه خاکپور،‌ صالح و طباطبایی برنامه های این تیم را بررسی کردند تا نخستین اردوی این تیم از فردا در کیش آغاز شود.

برای آماده سازی تیم امید توسط کاشانی 100 میلیون تومان وسایل و تجهیزات خریداری شد تا امیدها بدون کمترین مشکل برنامه های خود را برای شرکت در مقدماتی المپیک انجام دهند.

خاکپور اسامی 25 بازیکن را برای شرکت در اردوی تدارکاتی تیم امید در کیش دعوت کرد. احسان پهلوان، علی کریمی، محمدحسین مرادمند و صاحب محبی از اصفهان، محمد دانشگر، فرشید اسماعیلی و محمد علی فرامرزی از فارس،‌ آرام عباسی و روزبه چشمی از قم،‌ ارسلان مطهری، مرتضی آقاخان، وحید حیدریه، احمد نورالهی، میلاد محمدی کشمرزی، محمد ستاری، بهنام برزای، محمد حسین پور آقا ملکی، امیر عابدزاده و امیر حسین امیری از تهران،‌ محمدرضا اخباری از البرز،‌ محمد امین درویش از آذربایجان شرقی،‌ محمدحسین کنعانی زادگان از گیلان،‌ حجت صدقی از کرمان، علی چوپانی ده سرخی از خراسان رضوی و یوسف وکیا از خوزستان باید بعدازظهر شنبه ساعت 14 در هتل المپیک خود را به کادر فنی معرفی کنند.

اردوی تدارکاتی تیم ملی امید از 29 آذرماه تا ششم دی ماه در جزیره کیش برگزار می شود.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار