تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۳ - ۱۳:۱۹
کد خبر: ۷۷۷۹۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
با حضور جمعی از مسئولان
21 معلم پژوهشگر آبادانی تجلیل شدند
در آئینی از 21 معلم پژوهشگر آبادانی برگزیده منطقه‌ای با حضور جمعی از مسئولان در محل تالار معلم آبادان تجلیل شد.

معاون فناوری و پژوهش اداره آموزش و پرورش آبادان پیش از ظهر امروز در مراسم تجلیل از 21 معلم پژوهشگر آبادانی (برگزیده منطقه‌ای) در محل تالار معلم این شهر اظهار کرد: تحقیق و پژوهش باید سرلوحه برنامه‌های آموزش و پرورش باشد.

خیراله نصارسلمانی با بیان اینکه در سنت اسلامی، پژوهش، تحقیق و اجتهاد علمی برای استنباط حقایق از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است، خواستار توجه ویژه معلمان به عنوان راهبران آموزشی نسبت به این موضوع شد.

وی از آسیب‌شناسی، درمان، پیشگیری از وقوع مشکل و یافتن راه‌حل سریع حل مسائل به عنوان مهمترین فواید و دستاورد پژوهش‌ها نام برد.

این مسئول با اشاره به رویکرد پژوهش‌محور آموزش و پرورش در سال‌های اخیر افزود: در صورت ورود تاثیرگذار در مباحث پژوهشی می‌توانیم از آنها برای تهیه نقشه کلان آموزش و پرورش در آینده، بهره کافی را ببرم.

به گفته معاون فناوری و پژوهش اداره آموزش و پرورش آبادان، تحقیق و پژوهش سبب ارتقای سطح علمی معلمان و به تبع آن دانش‌آموزان می‌شود.

عزیز سوزنگرزاده، فرزانه مالکی، صفیه فاضلی، زهرا محمدپور، زهره کبیری دهکردی، نرگس اسمعیلی بابادی، ایران شادمنش، نسرین کنعانی‌پور، زهرا وزیری قنات‌نویی، زهره حیاتی، زرین کاظمی، لیلا فرهانیان، آرزو قره‌باغی، کلثوم مامشی، مریم شکاری، فریده موسوی، مریم هلالی ثوامری، رقیه عساکره، آزاده اسمعیل‌زاده و نیلوفر دهقانی، 21 معلم پژوهشگر آبادانی برگزیده منطقه‌ای بودند که با اهدای لوح از آنان تقدیر شد.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار