تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۳ - ۱۹:۲۶
کد خبر: ۷۷۸۱۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
نماینده مردم ماهشهر در مجلس:
راهکار مقابله با تحریم‌ها کاهش مصرف غیر ضروری است
نماینده مردم ماهشهر گفت: راهکار مقابله با کاهش قیمت نفت و تحریم‌ها کار، تولید، فعالیت و کاهش مصرف غیر ضروری است.

حبیب آقاجری اظهار داشت: بحث کاهش قیمت نفت برنامه غربی‌ها برای اعمال فشار بر ایران است که عربستان مجری این برنامه شده است.

وی با اشاره به اینکه بخشی از بودجه ما به پول نفت وابسته است، عنوان کرد:  استکبار و عربستان گمان می‌کنند با کاهش قیمت نفت بر کشور و ملت ایران فشار وارد می‌کنند و به خواسته‌های خود به ویژه در بحث انرژی هسته‌ای می‌رسند.

نماینده مردم ماهشهر، هندیجان و امیدیه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه کشور و ملت ما با اینگونه تحریم‌ها مستحکمتر از قبل می‌شوند، گفت: اگر‌‌ همان موقع که مقام معظم رهبری فرمودند وابستگی به نفت باید به صفر برسد مسئولان ما اقدام می‌کردند الان ما می‌توانستیم از طریق نفت به کشورهای غربی فشار بیاوریم.

وی بیان کرد: ما می‌توانیم از این تهدیدی که غربی‌ها استفاده کردند بهترین بهره را ببریم و آن را تبدیل به فرصت کنیم. با کاهش قیمت نفت ما می‌توانیم زود‌تر به بودجه بدون نفت برسیم.

آغاجری عنوان کرد: در کشور ظرفیت‌های بسیار بالایی داریم که می‌توانیم با فعال سازی آن‌ها و به کارگیری به موقع از این کاهش قیمت نفت جهت تحقق اقتصاد مقاومتی استفاده کنیم.

وی راه نجات کشور را تحقق محورهای اقتصاد مقاومتی و جهاد مدیریتی، علمی و اقتصادی دانست و اظهار داشت: راهکار مقابله با این تحریم‌ها و فشار‌ها کار، تولید، فعالیت و کاهش مصرف غیر ضروری است.
مرجع / تسنیم
:
:
:
آخرین اخبار