تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۳ - ۱۹:۵۷
کد خبر: ۷۷۸۲۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
پايان مسابقات انتخابي وزنه‌برداري جانبازان و معلولان خوزستان
رقابت‌هاي قهرمانی و انتخابي وزنه‌برداري جانبازان و معلولان خوزستان با شناخت نفرات برتر به پايان رسيد.

سيدعلي موسوي، مسوول برگزاري مسابقات هيات جانبازان و معلولان استان اظهاركرد: اين مسابقات 28 آذرماه با حضور 20 وزنه‌بردار در رده‌هاي سني اميد و بزرگسالان به میزبانی اهواز برگزار شد.

وي بيان‌كرد: در وزن 49 كيلوگرم رضا بلوكي و مسلم مسلم‌زاده به ترتيب در رده‌‌های سني بزرگسالان و اميد، در وزن 54 كيلوگرم سجاد مهرآوان در رده‌ سني بزرگسالان، در وزن 59 كيلوگرم امين ساعدي در رده سني اميد و در وزن 65 كيلوگرم غلامحسين چلتوكار و روشن‌زاده به ترتيب در رده‌هاي سني بزرگسالان و اميد توانستند به عضويت تيم استان خوزستان درآيند.

مسوول برگزاري مسابقات هيات جانبازان و معلولان خوزستان ادامه‌داد: در وزن 72 كيلوگرم حجت بابادن‍ژاد، در وزن 80 كيلوگرم نادر زرگاني، در وزن 88 كيلوگرم داوود زرگاني، در وزن 97 كيلوگرم جاسم كرملاچعب و در وزن 107+ كيلوگرم احمد امين‌زاده و محمد كريمي همگي در رده‌ سني بزرگسالان با ثبت ركوردهاي لازم، عضو تيم استان شدند.

وي بيان‌كرد: نفرات برتر اين رقابت‌ها به عنوان نفرات تيم استان در مسابقات كشوري پيش‌رو كه احتمالا بهمن‌ماه برگزار خواهد شد، شركت مي‌كنند. تيم استان دو سال پيش در مسابقات كشوري جايگاه سوم را به دست آورد.

موسوي در پايان درباره سطح رقابت‌هاي استاني، گفت: مسابقات از سطح خوبي برخوردار بود و ركورد‌هایی که توسط وزنه‌برداران به ثبت رسید، عالي بودند.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار