تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۳۹۳ - ۱۲:۵۰
کد خبر: ۷۷۸۵۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
رد ادعای عدم پرداخت حق‌التدریس به معلمان در طرح تقلیل ساعت کاری
معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش با اشاره به اجرای طرح تقلیل ساعت کاری معلمان با 20 سال سابقه خدمت در مدارس ابتدایی و نارضایتی اولیا از بدون معلم ماندن دانش آموزان در ساعاتی از هفته گفت: به هیچ وجه کلاس درس نباید بدون معلم بماند و راهکارهایی برای جبران این ساعات پیش بینی و اجرا می‌شود.

محمد دیمه‌ور با اشاره به به نارضایتی اولیا و معلمان از تقلیل ساعت کاری معلمان با 20 سال سابقه خدمت اظهار کرد: تقلیل ساعت حق معلم است و معلمی که بالای 20 سال سابقه خدمت داشته باشد در هفته مشمول چهار ساعت تقلیل ساعت می‌شود.

وی افزود: راهکارهایی برای جبران این ساعات پیش بینی و اجرا می‌شود و آموزش و پرورش منطقه برای جبران این ساعات، از معلم جایگزین استفاده می‌کند، در غیر اینصورت مدیر و معاون مدرسه در کلاس حاضر و این ساعات را جبران می‌کنند.

معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش با تاکید بر اینکه به هیچ وجه کلاس درس نباید بدون معلم بماند، گفت: اگر هیچ راهی برای تامین نیرو وجود نداشت، همان معلم در کلاس درسش حاضر شده و به ازای این چهار ساعت حق‌التدریس اضافی دریافت می‌کند.

دیمه‌ور در پاسخ به اینکه برخی از این معلمان عنوان می‌کنند که مایلند در کلاس درس خود حاضر شوند ولی آموزش و پرورش حق‌التدریس به آنها نمی‌پردازد گفت: این اتفاق نمی‌افتد و اگر شکایتی در این خصوص باشد به صورت موردی بررسی و پیگیری می‌کنیم.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار