تاریخ انتشار: ۰۱ دی ۱۳۹۳ - ۰۸:۳۶
کد خبر: ۷۷۸۸۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
جاده های استان مه آلوداست
رانندگان با سرعت مطمئنه حرکت کنند
فرمانده پلیس راه خوزستان گفت: جاده های استان به ویژه در مناطق کوهستانی در روزهای آینده و در ساعات شب و صبح ها مه آلود است به همین دلیل باید با سرعت مطمئنه رانندگی کنند.

سرهنگ قاسم قدرتی روز دوشنبه افزود: با توجه به مه آلودگی جاده ها و لغزنده بودن سطح جاده ها و ناکافی بودن دید افقی باید رانندگان ضمن اجتناب از شتاب زدگی ، با سرعت مطمئنه حرکت کنند تا شاهد بروز حوادث تلخ رانندگی نباشیم.

وی با اشاره به وقوع چند حادثه تصادف و واژگونی در چند روز اخیر در جاده های استان افزود: سبقت غیرمجاز، عدم توجه به جلو ، خواب آلودگی و خستگی و سرعت بالا و کاهش دید افقی از دلایل وقوع حوادث رانندگی بوده است.

فرمانده پلیس راه خوزستان به رانندگان توصیه کرد تجهیزات زمستانی همراه داشته باشند و در ساعات شب و صبح که هوا مه آلود است از چراغ های مه شکن استفاده کنند.

اداره کل هواشناسی خوزستان نیز پیش بینی کرد در دو روز آینده با نفوذ سامانه بارشی ، شاهد بارش های پراکنده توام با رعد و برق و و پدیده مه در اغلب مناطق استان به ویژه مناطق شمال و شمال شرق استان خواهیم بود.

در چند روز اخیر ، مه آلودگی هوا سبب لغو یا تاخیر بسیاری از پروازهای فرودگاه های آبادان ، اهواز و ماهشهر و بلاتکلیفی و معطلی صدها مسافر در این فرودگاه ها شده بود.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار