تاریخ انتشار: ۰۱ دی ۱۳۹۳ - ۱۹:۵۸
کد خبر: ۷۷۹۹۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مسجل شدن نایب‌قهرماني نماينده خوزستان در ليگ پومسه كشور
نايب‌قهرماني تيم موسسه قلعه افشاران طلوع در سه هفته مانده به پایان ليگ پومسه كشور، مسجل شد.

رسول داوودي، سرمربي تيم پومسه قلعه افشاران طلوع اظهار كرد: با وجود اين‌كه سه هفته ديگر به پايان ليگ پومسه كشور باقي مانده است و با توجه به نتايجي كه طي هفته​هاي قبل به دست آورديم، توانستيم نايب‌قهرماني​مان را مسجل كنيم كه اين نتيجه پس از 34 یا 35 سال در تاريخ تكواندو خوزستان كم​نظير است.

وي بيان كرد: تيم ما در ابتدا با اسپانسري ملي‌حفاري در مسابقات شركت كرد ولي يك ريال هم از آن دريافت نكرديم تا این‌که برخي​ها زير آب زدند و رايزني كردند كه ملي‌حفاري ديگر اسپانسر ما نباشد كه به همين صورت شد و نام تيم ما هم تغيير كرد و اين هفته به اسم تيم موسسه قلعه افشاران طلوع در ليگ شركت مي​كنيم.

سرمربي تيم پومسه موسسه قلعه افشاران طلوع گفت: در استان خوزستان هيچ شركت، ارگان، ​شهرداري و شوراي شهر هم كه نهادي مردمي است، كاري براي ما انجام ندادند و هزينه​هاي ما را تقبل نكردند. كل هزينه​هاي ما 40 ميليون تومان مي​شد و به اندازه دستمزد يك بازيكن فوتبال ليگ دسته سه خوزستان هم نيست. در هر صورت ما اصلا حمايت نشديم و اين نايب قهرماني هم با هزينه شخصي خودمان به دست آمد.

وي در ادامه درباره ديدار تيمش در هفته​هاي ششم و هفتم دور برگشت ليگ كشور، عنوان كرد: فردا (سه​شنبه) در تهران به مصاف حريفان​مان مي​رويم و تيم​مان هم از آمادگي بسيار خوبي برخوردار است. كريم تجار و مجتبي هدايتي هم به ترتيب سرپرست و مربي تيم هستند.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار