تاریخ انتشار: ۰۱ دی ۱۳۹۳ - ۲۰:۰۲
کد خبر: ۷۷۹۹۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
روایت مردانه از «پرده نشین»
بازيگر خوزستانی سريال "پرده نشين" معتقد است: اين سريال هم در رسانه ها و هم در مجامع عمومي بازتاب خيلي خوبي داشته و پربيننده بوده است
علي مردانه، بازيگر نقش آرش و دستيار اول كارگردان سريال "پرده نشين" به كارگرداني بهروز شعيبي ​گفت:​ من ابتدا دستيار اول كارگردان سریال "پرده نشين" بودم اما رفته رفته پس از شروع تصويربرداري حجم بازي من در این سریال زیاد شد. بنابراین در چند ماه اخیر با صلاحديد آقاي شعيبي يك دستيار اول كارگردان به جای من به اين مجموعه اضافه شد.

اين بازيگر درباره پرداختن به موضوع روحانيت در سریال "پرده نشين" اظهار كرد: ​به دليل كه به موضوع روحانیت در سینما و تلویزیون درست پرداخته نشد و نقش هایی كه ارایه شده شبيه مردم نبوده و يا شخصيت درستي انتخاب نشده فیلم ها موضوع روحانیت را غير واقعي جلوه داده اند.

او تصریح کرد:​ در "پرده نشين" تمام آن چیزهایی كه براي روحانيت اتفاق مي افتد از جنس خود جامعه است و از جنس اتفاقاتي است كه براي ما يا برای همسايه ما مي افتد. روحاني هم يك آدم است و اتفاقاتي كه براي ما مي افتد براي او هم مي افتد. او قديس نيست و مي شود پسر يك روحاني كلاهبرداري كند. يا يك روحاني كه كمتر به خانواده اش مي رسد دچار مشكل با خانواده خود شود. همه چيز خيلي طبيعي، عادي و واقعي در اين سريال نشان داده شده و به همين دليل هم توانسته ارتباط خوبي با مخاطب برقرار كند و استقبال خوبي از آن شده است.

بازیگر "پرده نشين" با بیان این که باید پرداختن به اين گونه مسايل در تلويزيون باب شود گفت: امیدوارم بودجه اي در نظر گرفته شود تا يك سريال با زمان پخش خوب و عوامل حرفه اي توليد شود تا بازخورد آن همان چيزي شود كه در "پرده نشين" ديدیم چراکه همه مي گویند از زمانی که سریال "پرده نشين" شروع شده ماهواره​ها را خاموش کرده ایم. اگر انرژي و نگاه مثبت وجود داشته باشد و بودجه و زمان مناسبي در نظر گرفته شود كارهاي خوب و مناسبي ساخته خواهد شد كه مي تواند مخاطبان را جذب كند.

مردانه اظهار كرد: از این که بهروز شعيبي دست تنها بود مقداري نگران و ناراحت بودم. من به عنوان دستیار کارگردان بايد در كنار او می بودم به او همفكري می دادم اما در آن روزها نمي توانستم اين كارها را انجام بدهم. به خاطر اين كه در اين سريال بازي هم مي كردم. اين مساله هم اذيتم مي كرد و هم تمركزم را به هم مي ريخت اما بهروز شعيبي با سعه صدر توانست كار را به رغم کاستی ها خوب پيش ببرد.

علي مردانه زاده 1357 در آبادان است. او بازیگری را از کودکی شروع کرد. در سال‌هاي ۱۳۶۹ و 1375 دو بار به عنوان بهترین بازیگر مدارس کشور شد. دو بار هم به عنوان بهترین بازیگر تئاتر استان خوزستان شناخته شد.

فیلم کوتاه داستانی "عفونت" در سال ۸۰ به عنوان بهترین فیلم چهارمین جشنواره فیلم کوتاه خوزستان و فیلم دوم جشنواره فیلم‌های اجتماعی آبادان، فیلم کوتاه داستانی "کولاک" در سال ۸۳ که نامزد هشتمین جشن خانه سینما در رشته فیلم کوتاه داستانی شد از ساخته‌هاي كوتاه وي هستند.

او بازیگری در فيلم‌هاي "عروس آتش" ساخته خسرو سینایی، "دوئل" ساخته احمدرضا درویش، "همخانه" ساخته مهرداد فرید، "زن‌ها فرشته‌اند" ساخته شهرام شاه حسینی، حضور افتخاری در "زندگی با چشمان بسته" ساخته رسول صدرعاملي، "صندلی خالی" ساخته سامان استرکی، "زادبوم" ساخته ابوالحسن داوودی، مجموعه تلویزیونی "گارد ساحلی" ساخته محسن شاه محمدی و "تاج محل" ساخته دانش اقباشاوی را دركارنامه خود دارد.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار