تاریخ انتشار: ۰۱ دی ۱۳۹۳ - ۲۰:۱۹
کد خبر: ۷۸۰۰۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
معاون فرماندار ماهشهر معرفی شد
در مراسمی معاون فرماندار شهرستان بندر ماهشهر معرفی و منصوب شد.

عصر امروز در مراسمی سالم عبادی به عنوان معاون فرماندار این شهرستان منصوب و معرفی شد.

سالم عبادی، ریاست شورای اسلامی ماهشهر، بخشدار مرکزی امیدیه، معاون فرماندار امیدیه و سرپرستی بخشداری جایزان را در کارنامه خود دارد.

آیین معارفه معاون فرماندار ماهشهر، عصر امروز در سالن اجتماعات شهید حیاتی فرمانداری این شهرستان و با حضور معاون شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور، معاون مدیرکل سیاسی و انتخابات استاندار خوزستان و جمعی از مسئولان محلی برگزار شد.

امر به معروف توسط مدیران در جامعه نهادینه شود

معاون سیاسی شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه گفت: مسئولان و مدیران برای نهادینه کردن امر به معروف و نهی از منکر در جامعه تلاش کنند.

حجت‌الاسلام والمسلمین ابوالقاسم علیزاده عصر امروز در آیین معارفه معاون فرماندار شهرستان بندر ماهشهر اظهار کرد: زیرساخت و زیربنای زندگی اجتماعی فریضه امر به معروف و نهی از منکر است.

وی افزود: هرگاه این فریضه فراموش شود، منکرات و پلیدی‌ها در جامعه رشد می‌کند و هرگاه به درستی اجرا شود بی‌تفاوتی‌ها از جامعه رخت بر می‌بندد و مردم دیگر تماشاچی منکرات نخواهند بود.

معاون سیاسی شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه با اشاره به حساسیت و تأکید امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری نسبت به این فریضه، خاطرنشان کرد: باید نهادی مستقل همچون سپاه برای امر به معروف و نهی از منکر تشکیل شود و قوای سه‌گانه زیر نظر این نهاد باشند.

علیزاده ادامه داد: امروز دشمن مجهزتر از زمان جنگ کشور را مورد هجوم قرار داده، تهاجم امروز حمله به مرزها نیست بلکه حمله به مغزهاست و دشمن با ناتوی فرهنگی سعی در ایجاد رخنه فرهنگی در جامعه دارد.

وی با بیان اینکه مدیران و مسئولان باید تلاش کنند فریضه امر به معروف و نهی از منکر تبدیل به اخلاق و زیربنای رفتاری در ادارات و دستگاه‌های اجرایی شود، تصریح کرد: در این امر مدیران و مسئولان خرد و کلان بسترساز این حرکت مهم هستند.

فرمانداری با جدیت پیگیر واگذاری زمینی مناسب برای احداث مصلی باشد‌

حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالحسین غبیشاوی در این مراسم اظهار کرد: نظام مقدس جمهوری اسلامی هر چه دارد به برکت حضور و پشتیبانی مردم است بنابراین باید قدر مردم را بدانیم و در خدمتگزاری به مردم از یکدیگر سبقت بگیریم.

وی افزود: اگر کاری که مسئولان انجام می‌دهند برای رضای خدا باشد بدون شک در مسئولیت خود موفق خواهند بود.

امام جمعه ‌بندر ماهشهر با بیان اینکه شأن و منزلت خدمت به مردم یک امر مقدس و الهی است و خدمت با اخلاص یک عبادت به شمار می‌رود، تصریح کرد: در نظام اسلامی بر خلاف نظام‌های استکباری و مادی مسئولان نظام به ریاست، مقام و منصب به عنوان امانتی مقدس می‌نگرند و خود را پاسدار آن می‌دانند.

غبیشاوی با تأکید بر اینکه این مسئولیت امانتی است تا به کمک آن بتوان خدمتی و تلاشی در راه پیشبرد اهداف نظام اسلامی و کشور خود انجام داد، افزود: مقام راهی است برای خدمت به اسلام و کشور و مسئولیتی است سنگین بر دوش کسانی که در آن مقام خدمت می‌کنند.

وی با بیان اینکه قبول مسئولیت در جامعه اسلامی فرصت بسیار خوبی برای خدمت‌رسانی به مردم و کسب رضایت خداوند است، اظهار کرد: مسئولان باید از این فرصت به بهترین شکل استفاده کنند تا ضمن خدمت‌رسانی به مردم در راستای جلب رضایت خداوند نیز گام بردارند.

امام جمعه ‌بندر ماهشهر در بخش دیگری از سخنان خود مصلای نماز جمعه را پیشانی و مرکز سیاسی، عبادی و فرهنگی هر شهر دانست و گفت: از معاون فرماندار ماهشهر می‌خواهم با جدیت پیگیر واگذاری زمینی مناسب برای احداث مصلی و دفتر امام جمعه شهر چمران و شهرک آیت‌الله طالقانی باشد.

ماهشهر ‌همچنان دارای مشکلات فراوانی است؛ مدیران همت مضاعف کنند

منصور قمر عصر امروز در آیین معارفه معاون فرماندار این شهرستان اظهار کرد: با وجود کارها و اقدامات زیادی که در بندر ماهشهر صورت گرفته، اما این شهرستان همچنان دارای مشکلات فراوانی است.

وی افزود: حجم کارها در این شهرستان بسیار زیاد است و مسئولان و مدیران باید از خود همت و تلاش مضاعفی به خرج دهند.

فرماندار ماهشهر با اشاره به افزایش حجم کارها و ‌لزوم انتصاب معاون فرماندار‌ خاطرنشان کرد: برهمین اساس تلاش‌های بسیاری برای تحقق این موضوع صورت گرفت و فراز و نشیب‌های زیادی نیز طی شد.

وی گفت: بسیار خرسندیم که امروز این تلاش‌ها به نتیجه رسیده و شاهد انتصاب فردی توانمند در این سمت هستیم.

فرماندار بندر ماهشهر افزود: همه مسئولان و مدیران این شهرستان باید با معاون این جانب نهایت همکاری را داشته باشند.

قمر با بیان اینکه معاون فرماندار دارای اختیار تام است، متذکر شد: تمام مسئولان و مدیران دستگاه‌های اجرایی و خدماتی باید خواسته‌ها و مواردی را که معاون این جانب مطرح می‌کند در اولویت کار خود قرار دهند.

نماینده عالی دولت در شهرستان بندر ماهشهر با بیان اینکه حل مشکلات این شهرستان نیازمند وفاق و همدلی تمام مسئولان است، اظهار کرد: همدلی، وفاق و همت و تلاش لازمه حل مشکلات و توسعه شهرستان بندر ماهشهر است که مسئولان دستگاه‌ها و ادارات باید این موضوع را مد نظر خود قرار دهند.

در پایان این مراسم سالم عبادی به عنوان معاون فرماندار شهرستان بندر ماهشهر منصوب و معرفی شد.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار