تاریخ انتشار: ۰۱ دی ۱۳۹۳ - ۲۰:۳۷
کد خبر: ۷۸۰۰۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
استیضاح شهردار آبادان در دستور شورای شهر قرار گرفت
رییس شورای اسلامی شهر آبادان گفت: با توجه به درخواست دو سوم اعضای اسلامی شهر آبادان، طرح استیضاح شهردار آبادان در دستور کار این شورا قرار گرفت.

حمید حنظل عیدانی دوشنبه افزود: اعضای شورای شهر نمایندگان مردم هستند و وظیفه ذاتی آنها نظارت بر عملکرد دستگاه های اجرایی و شهرداری است.

وی اظهار داشت: با توجه به بررسی های به عمل آمده، ابهاماتی در عملکرد شهردار آبادان مشاهده شد و این شورا حق قانونی خود می داند تا از شهردار سوالاتی را مطرح کرده تا ابهامات رفع شود.

حنظل عیدانی گفت: هشت سوال از شهردار آبادان از سوی شورای اسلامی شهر پرسید شد که شهردار آبادان به پنج سوال به صورت مکتوب و سه سوال به صورت شفایی پاسخ داده است.

رییس شورای اسلامی شهر آبادان گفت: برخی از اظهارات مکتوب و سخنان شفاهی شهردار محترم به سمع و نظر اعضای شورای اسلامی شهر در جلسه رسمی رسید و با توجه به قانع نشدن دو سوم اعضای شورا، در حال اعمال و تدقیق موارد قانونی هستیم.

وی گفت: شورای اسلامی شهر آبادان 10 روز فرصت دارد با تشکیل جلسه اضطراری عملکرد شهردار را بررسی کند و به شهردار آبادان نیز فرصت داده شد تا به تبیین و تشریح موارد ابهام بپردازد.

محمودرضا شیرازی هم اکنون مسئولیت شهرداری آبادان را برعهده دارد.
مرجع / ایرنا
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۴
انتشار یافته: ۱
حسین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۲ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۲
2
1
همین ی شهردار هم که داره ی ذره کار میکنه رو عوض کنید
:
:
:
آخرین اخبار