تاریخ انتشار: ۰۱ دی ۱۳۹۳ - ۲۰:۴۵
کد خبر: ۷۸۰۰۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
عضو هیأت‌مدیره پرسپولیس :
سیاسی مدیرعامل پرسپولیس می‌ماند/ درخشان ابقاء شده است
قاطعانه بگویم حمید‌رضا سیاسی مدیرعامل پرسپولیس است و در حال رایزنی هستیم تا مشکلات او حل شود ، هیچ گزینه دیگری مطرح نیست و حضور محمد‌حسین نژاد فلاح صحت ندارد
حسین کلانی در مصاحبه با خبرنگاران حاضر مقابل باشگاه پرسپولیس در مورد وضعیت مدیریت باشگاه گفت: قاطعانه بگویم حمید‌رضا سیاسی مدیرعامل پرسپولیس است و در حال رایزنی هستیم تا مشکلات او حل شود. هیچ گزینه دیگری مطرح نیست و حضور محمد‌حسین نژاد فلاح صحت ندارد و هر کسی که این صحبت را کرده باید از خود او در مورد آن سوال کنیم اما چنین چیزی مطرح نشده است.

وی افزود: محمد‌علی طاهری نایب‌رئیس هیأت‌مدیره امور باشگاه را با توجه به داشتن حق امضا دنبال می‌کند و ما در حال مذاکره هستیم تا سیاسی هرچه زودتر بازگردد. تمام ارگان‌های مربوطه تلاش می‌کنند تا به پرسپولیس از لحاظ مالی کمک کرده تا این تیم بتواند در رقابت‌های آسیایی به موفقیت برسد.

کلانی در ادامه صحبت‌های خود تصریح کرد: هیأت‌مدیره در مورد مسائل باشگاه تصمیم می‌گیرد تا یک ماه دیگر که قرار است خصوصی‌سازی انجام شود کارها را دنبال می‌کنیم و پس از آن هم تیم واگذار خواهد شد. ما در این مدت برای موفقیت پرسپولیس و آماده شدن آن جهت حضور در مسابقات آسیایی تلاش می‌کنیم.

عضو هیأت‌مدیره پرسپولیس در رابطه با اینکه ممکن است سیاسی به این زودی‌ها آزاد نشود اظهار داشت: وزارتخانه در جریان تصمیمات ما قرار دارد. تمام دوستان تلاش‌شان را می‌کنند تا اینکه سوءتفاهمات برطرف شده و سیاسی بازگردد. در حال حاضر سایر دوستان برای حل مشکلات باشگاه تلاش می‌کنند اتفاقاتی را که می‌افتد بیان کنند.

وی تاکید کرد: قاطعانه به عنوان یکی از اعضای هیأت‌مدیره اینکه گفته می‌شود شخص ایکس و ایگرگ به عنوان سرمربی انتخاب می‌شوند را تکذیب می‌کنم. درخشان سرمربی پرسپولیس است او ابقا شده هست و در کنار ما می‌ماند. هیأت‌مدیره امروز جلسه‌ای نداشت. معلوم نیست که ما بتوانیم امروز تمامی اعضا را جمع کنیم. مونسان و جعفر کاشانی مسافرت هستند و اگر شرایط حضور تمام اعضا فراهم بود این جلسه تشکیل می‌شود.

عضو هیأت مدیره پرسپولیس در مورد اینکه حمید درخشان با عصبانیت باشگاه پرسپولیس را ترک کرده است عنوان داشت: امکان دارد او به خاطر برخی اشکالاتی که وجود دارد ناراحت باشد اما وقتی او بالا بود بسیار خوشحال بود و برنامه‌ها و لیست خود را به باشگاه ارائه کرده‌اند. قرار است با تعاملی که با سازمان لیگ و فدراسیون داریم به تمام باشگاه‌ها کمک شود تا در این راستا پرسپولیس هم شرایط بهتری پیدا کند.
مرجع / فـارس
برچسب ها: پرسپولیس
:
:
:
آخرین اخبار