تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۳۹۳ - ۰۹:۱۸
کد خبر: ۷۸۰۲۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
رییس هتل داران خوزستان:
زمینه برای ساخت هتل درخوزستان فراهم نیست
رییس اتحادیه هتل داران استان خوزستان گفت: زمینه ها برای ساخت هتل در خوزستان فراهم نیست، مسوولان با سرمایه گذاران ساخت هتل همکاری نمی کنند.

عبدالحمید حرمتی چهارشنبه اظهارکرد: ساخت هتل تنها توسط سرمایه گذار نیست و بخش دولتی نیز باید به این عرصه وارد شود،برای ساخت هتل زمینه ها برای حمایت از سرمایه گذاران در ساخت و همچنین اعطای زمین مناسب باید فراهم شود که متاسفانه ها این بسترها فراهم نیست.

وی بیان داشت: به عنوان مثال زمین های اطراف رودخانه کارون شرایط مناسبی برای ساخت هتل دارند اما سازمان های دولتی اجازه واگذاری این زمین ها به سرمایه گذاران را برای ساخت هتل را نمی دهند.

رییس اتحادیه هتل داران خوزستان افزود: در کنار هتل سازی باید شرایط جذب مسافر و گردشگر نیز در خوزستان فراهم شود.

وی گفت: متاسفانه ناوگان تاکسیرانی مناسب و یا مکان تفریحی مناسب در اهواز وجود ندارد که مسافران را ترغیب به مسافرت به این شهر کند.

حرمتی افزود: استفاده از خودروهای منطقه آزاد اروند می تواند در بهبود وضعیت تاکسیرانی خوزستان بسیار موثر باشد.

وی با بیان اینکه ساخت هتل و اقامتگاه مناسب در جذب گردشگران بسیار موثر است بیان داشت: گردشگران در ایجاد درآمد برای استان نقش زیادی دارند؛ برای ایجاد هتل باید مکان های زیبایی را در خوزستان مشخص کرد تا گردشگر را به مسافرت به این استان تشویق کند.

وی گفت: سرمایه گذاران زیادی برای ساخت هتل در خوزستان آماده هستند اما متاسفانه مسوولان استانی آماده نیستند و زیر ساخت لازم را فراهم نکرده اند.

رییس اتحادیه هتل داران خوزستان افزود: برگشت وام هایی که برای ساخت هتل داده می شود بسیار سنگین است؛ این وام ها باید در مدت زمان کوتاهی برگشت داده شوند، متاسفانه بانک ها در ارایه تسهیلات مناسب برای ساخت هتل همکاری نمی کنند.

هم اکنون در اهواز پنج هتل فعال هستند که این هتل ها از سه ستاره تا پنج ستاره هستند.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار