تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۳۹۳ - ۱۶:۳۲
کد خبر: ۷۸۱۱۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
پایان عملیات اجرایی زیرگذر خلیج فارس اهواز
سیدخلف موسوی در حاشیه بازدید از پروژه زیرگذر خلیج فارس گفت: خدا را شاکریم که اولین زیرگذر اهواز برای رفاه حال شهروندان اهوازی آماده افتتاح شده است و تاثیر بسیار زیادی در حل مشکلات این منطقه خواهد داشت / تقاطع غیرهمسطح میدان شهیدبندر(چهارشیر) نیز با حفظ هویت این میدان که ارزش تاریخی دارد و به ثبت ملی رسیده است و با هماهنگی صورت گرفته با میراث فرهنگی خوزستان، در سه طبقه اجرا می شود که شاید بتوان از آن به عنوان زیباترین تقاطع غیر همسطح خوزستان نام برد
عملیات اجرایی اولین زیرگذر اهواز در میدان خلیج فارس اهواز پایان یافته و آماده بهره برداری است.

به گزارش خوزنیوز سیدخلف موسوی در حاشیه بازدید از پروژه زیرگذر خلیج فارس گفت: خدا را شاکریم که اولین زیرگذر اهواز برای رفاه حال شهروندان اهوازی آماده افتتاح شده است و تاثیر بسیار زیادی در حل مشکلات این منطقه خواهد داشت.


وی افزود: انشااله به سایر نقاطی که نیازمند تقاطع غیرهمسطح است نیز رسیدگی کنیم و تقاطع های در حال اجرا را به پایان برسیم و سایر نقاط نیز به زودی اجرا شوند.

شهردار اهواز تاکیدکرد: منطقه میدان دروازه یکی از مناطق حادثه خیز اهواز بود که تردد و دور زدن در آن مردم را با مشکل روبرو می نمود و زیرگذر خلیج فارس در این منطقه در مدت یک سال و نیم و با اعتبار 65 میلیارد ریال احداث شد.

موسوی دررابطه با روند احداث زیرگذر شریعتی نیز گفت: هم اکنون جلساتی را با مالکین این منطقه برگزار نموده و به تفاهم خوبی با این افراد رسیده ایم که امیدواریم با رسیدن به توافقات نهایی، این پروژه را تا پایان امسال به اتمام برسانیم.

وی ادامه داد: تقاطع غیرهمسطح میدان شهیدبندر(چهارشیر) نیز با حفظ هویت این میدان که ارزش تاریخی دارد و به ثبت ملی رسیده است و با هماهنگی صورت گرفته با میراث فرهنگی خوزستان، در سه طبقه اجرا می شود که شاید بتوان از آن به عنوان زیباترین تقاطع غیر همسطح خوزستان نام برد.

شهردار اهواز در پایان اظهار داشت: زیرگذر میدان جوادالائمه هم با سرعت و طبق برنامه زمانبندی در حال اجراست. همچنین در حال تدارک اجرای چند پروژه بزرگ در ساحل کارون هستیم که اطلاعات بیشتر را بزودی در اختیار مردم اهواز قرار خواهیم داد.
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۱
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۲۸ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۴
14
7
چهار شیر سیمانی شده میراث باستانی....خاک بر سرمان که اینگونه برنامه ریزی و مدیریت شهری را فدای افراط و سطحی نگری در میراث فرهنگی گذاشته ایم
:
:
:
آخرین اخبار