تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۳۹۳ - ۲۳:۰۵
کد خبر: ۷۸۱۲۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
ماهشهر رتبه نخست در طرح صابر در خوزستان
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بندر ماهشهر گفت: طرح خلع سلاح «صابر» به صورت سراسری در سطح کشور و استان به مدت 15 روز اجرا شد.

علیرضا آقاجری امروز اظهار کرد: طرح خلع سلاح «صابر» به صورت سراسری در سطح کشور و استان به مدت 15 روز اجرا شد.

وی افزود: با تلاش شبانه‌روزی و مجدانه مراجع قضایی و انتظامی شهرستان بندر ماهشهر 29 قبضه سلاح جنگی و شکاری غیر مجاز در این شهرستان کشف و ضبط شد.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بندر ماهشهر خاطرنشان کرد: این شهرستان با این تعداد کشفیات اسلحه، رتبه نخست را بین شهرستان‌های خوزستان به خود اختصاص داد.

آقاجری متذکر شد: البته در مجموع، شهرستان اهواز به عنوان مرکز استان و با توجه به وسعت و گستردگی جمعیتی رتبه نخست را در این طرح کسب کرده اما شهرستان بندر ماهشهر بین دیگر شهرستان‌های استان حائز این رتبه شده است.

وی اذعان کرد: این مسئله از طرفی باعث کاهش جرائمی از قبیل کیف‌قاپی و سرقت مسلحانه و تیراندازی در سطح شهر و از طرف دیگر موجب رضایتمندی شهروندان و مسئولان محلی شده است.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بندر ماهشهر تأکید کرد: دستگاه قضایی در اجرای قانونی با جدیت به کار خود می‌پردازد و اغماضی در این مسیر برای متخلفان و مجرمان نخواهد داشت.

آقاجری ادامه داد: دستگاه قضایی بندر ماهشهر با تمام توان برای مبارزه با هرگونه جرم و بزه تلاش کرده و در این راه از هیچ کوششی فروگذاری نمی‌کند.

وی متذکر شد: شهروندان نیز باید در این راه یاری‌رسان دستگاه قضا باشند و با احترام به قوانین زمینه بروز جرایم در جامعه را کاهش دهند.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بندر ماهشهر در پایان اضافه کرد: دستگاه قضایی این شهرستان توانسته با تعامل مناسب با همه نهادها، ادارات و دستگاه‌های منطقه، زمینه جرم و بزه‌کاری را در این منطقه به شکل قابل محسوس و چشمگیری کاهش دهد که این مسئله گام بسیار مؤثری در راستای جرم‌زدایی در شهرستان به شمار می‌رود.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار