تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۳۹۳ - ۱۸:۵۲
کد خبر: ۷۸۲۱۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
امام جمعه موقت اهواز عنوان کرد:
مردم خواهان مجازات فوری سران فتنه هستند/ خیرمقدم به سیدحسن خمینی و یادآوری وصیت نامه حاج احمدآقا
این رویداد بی نظیر را باید به بدخواهان خارجی و داخلی و ان هایی که ادعای جدایی جوانان و مردم از ارزش های اسلامی دارند را نیز تسلیت گفت. آن هایی که سال ها برای رسیدن به مقاصد پلیدشان از هیچ گونه دشمنی با انقلاب کوتاهی نکردند
حجت الاسلام و المسلمین میراحمد رضا حاجتی در خطبه های نماز جمعه این هفته اهواز ضمن انتقاد از افرادی که ساده لوحانه موضوع فتنه آمریکایی اسراییلی ۸۸ را یک کینه شخصی قلمداد می کنند، خطاب به رییس قوه قضائیه بیان کرد: انتظار مردم این است که در آستانه ۹ دی قوه قضاییه با برگزاری دادگاهی عادلانه سران فتنه را محاکمه و مجازات کند. گفتنی است مردم نیز با سردادن شعارها و تکبیرهایی به تایید این موضع خطیب جمعه اهواز پرداختند.

حجت الاسلام والمسلمین حاجتی با اشاره به اجتماع بی نظیر زائران اربعین حسینی در کربلای معلی، این گردهمایی را نمونه ای از گسترش آرمان های انقلاب اسلامی دانست و این فتح عظیم را به محضر امام راحل، امام حاضر و شهدای انقلاب اسلامی تبریک گفت. امام جمعه موقت اهواز همچنین تاکید کرد«این رویداد بی نظیر را باید به بدخواهان خارجی و داخلی و ان هایی که ادعای جدایی جوانان و مردم از ارزش های اسلامی دارند را نیز تسلیت گفت. آن هایی که سال ها برای رسیدن به مقاصد پلیدشان از هیچ گونه دشمنی با انقلاب کوتاهی نکردند.»

خطیب جمعه اهواز در بخش دیگری از خطبه های نمازجمعه به تشییع باشکوه شهدای گمنام در شهرستان ایذه و دهدز اشاره کرد و از حضور هزاران نفری مردم دهدز با وجود باردگی شدید در این آیین باشکوه تقدیر کرد.

امام جمعه موقت اهواز همچنین در پایان خطبه دوم ضمن خیر مقدم به نوه محترم حضرت امام خمینی (ره) فرازهایی از وصیت نامه مرحوم حاج احمدخمینی را قرائت کرد که «به حسن و برادرانش این توصیه را می نمایم که همیشه سعی کنند در خط رهبری حرکت کنند و از آن منحرف نشوند که خیر دنیا و آخرت در آن است و بدانند که ایشان موفقیت اسلام و نظام و کشور را می خواهند. هرگز گرفتار تحلیل های گوناگون نشوند که دشمن در کمین است»
:
:
:
آخرین اخبار