تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۳۹۳ - ۱۵:۰۴
کد خبر: ۷۸۴۱۴
تعداد نظرات: ۱۲ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
وقتی نماینده اهواز افشاگری می کند!
از بخشنده و چنگلوایی تا آنها که نخواستند و نمی خواهند مقتدایی بماند
آنها یک بار در دوره قبل رفتند پیش آقای خاتمی ، و برای مقتدایی زدند و این استان را بهم ریختند / بعضی از افرادی که تعدادشان به سه یا چهار نفر نمی رسد و اصلا جهت ورود به استان ممنوع الورود هستند، متاسفانه بعضا استان رابهم ریخته و در استان اغتشاش ایجاد کرده اند / مدیرکل جهادکشاورزی خوزستان مورد حمایت بخشنده است و ایشان اجازه تغییر را نمی دهد. آقای بخشنده کیست؟ آقای بخشنده ...
سیدشکرخدا موسوی، نماینده مردم اهواز، کارون و حمیدیه در مجلس درباره ماجرا و جدل صورت گرفته بین وی و مدیر کل جهاد کشاورزی گفت: ما با انجمن برنج کاران استان جلسه ای داشتیم که در آن مدیر کل جهاد کشاورزی هم دعوت بود و به هر دلیلی نیامد. هفت یا هشت نفر از انجمن برنج کاران به شخص ایشان ایرادات تندی گرفتند که این چه وضعی است و چرا از مدیر کل نمی خواهید پاسخگو باشد.

وی ادامه داد: ما با آنها صحبتهایی کردیم و گفتیم متاسفانه با وجود رتبه سوم استان در تولید برنج، خوزستان برند برنج ندارد و در انتها نیز گفتم مدیران کشاورزی ما شهامت داشته باشند مشکلات استان را به وزرا انتقال دهند، زیرا 90 درصد مدیران استان جرات نمی کنند با ما نزد وزیر بیایند.

موسوی تصریح کرد: پس از آن آقای چنگلوایی ظرفیت تحمل یک کلمه «شهامت» را نداشت و رفت شروع کرد (به گفتن این که) ما در دولت تدبیر امید و راستگویان هستیم، ما گفتیم مگر شما در گذشته جز دروغگویان بودی که حالا می گویید راستگویان؟ شما که تا دیروز اصولگرا بودید و اکنون 180 درجه چرخیدید این حرفها را می زنید، ایشان دوباره نیز جوابی داده و اگر رفتار من بچگانه است رفتار شما چیست؟

سید شکرخدا موسوی گفت: این قضیه از آنجا آب می خورد که پشت ایشان گرم است. البته من قول می دهم حتی اگر یک روز از نمایندگی من مانده باشد یا چنگلوایی باید از استان برود یا وزیر را استیضاح می کنم؛ این قدرت را دارم 50 یا 60 امضا را جمع کنم که این اتفاق حتما بیافتد؛ این مساله شخصی نیست زیرا به کشاورزی خوزستان لطمه وارد شده است.

نماینده مردم اهواز ادامه داد: وقتی مدیری، جایگاه فردی را که نماینده مردم است و حرف مردم را می زند نمی داند و عکس العمل نشان می دهد و حتی حاضر نشد بیاید عذر خواهی کند، دیگر چه جای بحث است؟ مدیرکل جهادکشاورزی خوزستان مورد حمایت معاون خوزستانی وزیرجهادکشاورزی (دکتر مهدی بخشنده) است و ایشان اجازه تغییر را نمی دهد، و من با هیچ مدیری غرض شخصی نداشته و نخواهم داشت. آقای بخشنده کیست؟ آقای بخشنده چون برادرش در مدیریت قبلی جهاد کشاورزی خوزستان 2 تا طرح [...]  خواسته و نداده اند می آید از این آقا حمایت می کند.

موسوی در بخش دیگری از سخنانش اظهار داشت: عده ای که هیچ نقشی در اداره خوزستان ندارند از خارج از استان سعی دارند منصوبین مختلف اداری استان را تعویض نمایند و این امر با توجه به شرایط حال استان یک خیانت بزرگ است. استان خوزستان در این مسیر آسیب های مختلف دیده است، زیرا جنگ تحمیلی تا اعلام پیروزی ایران حداقل بیست سال استان را عقب انداخته و مردم را با مشکلات عدیده ای مواجه نموده است. ما شاهد بودیم دولت سازندگی فقط مخروبه های جنگ را بازسازی نمود و حال نیز تنها با هم دلی و ایثار و دلسوزی و به کار گیری مدیران توانمند می توان خوزستان را به مسیر توسعه بازگرداند.

وی ادامه داد: گاهی شرایط و جریان های سیاسی کشور ما، به نقطه مطلوبی از جهت اجرایی نرسیده اند و یک مقدار سخت است نمایندگان دخالت نکنند، این که گفتم برخی از خارج استان برای استان تصمیم می گیرند. بحث مدیریت کلان استان است نه مدیر میانی، بحث شخص استاندار است؛ بعضی ها نشستند درتهران آب تهران را می خورند، می خواهند برای خوزستان تصمیم بگیرند. آن ها نباید در سرنوشت مدیریت کلان استان اجازه دخالت داشته باشند، همین استاندار که تمام عمرش ماند و خدمت کرد و کسانی که در این استان ریزگرد ها و گرما را خوردند و شرایط را درک می کنند باید سرنوشت را پیش ببرند.

سید شکر خدا موسوی گفت: زمانی که آقای مقتدایی استاندار خوزستان شد، واقعا بین گزینه هایی که بود و صحبت می شد بهترین گزینه بود و ازمیان گزینه ها سرتر از او فردی نبود که سکان استانداری خوزستان را در دست بگیرد. ایشان سه چهارتا کار خوب انجام داد، اولا بحث آزادسازی خورودها در خوزستان و خودسرانه نیز این کار را انجام نداد.

وی ادامه داد: مقتدایی تردد خودروهای پلاک اروند را دنبال و در مقابل وزیر صنعت ایستادگی کرد اما بطور کلی یکی از بحث هایی که پیش آمد این بود که برخی از همان افرادی که اشاره کردم و می گوییم علیرغم تمام امکانات غنی بعضا دولتی که در اختیارشان بود، رفتند در استانهای دیگر کارخانه زدند اما در خوزستان 1000 تا شغل ایجاد نکردند. این افراد الان دارند درمنطقه آزاد حقوق های ده پانزده میلیون تومانی می گیرند .

موسوی تاکید کرد: همان افراد چون منافع شان درخطر است در کار استاندار که می خواهد برای مردم کاری انجام دهد دخالت می کنند، از طرفی هم بعضی از جریانهای سیاسی افراطی نیز دخالت می کنند. بعضی از افرادی که در استان هیچ جایگاهی ندارند، در حال ایجاد مشکل برای استان هستند.

نماینده مردم اهواز، کارون و حمیدیه در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: بعضی از افرادی که تعدادشان به سه یا چهار نفر نمی رسد و اصلا جهت ورود به استان ممنوع الورود هستند، متاسفانه بعضا استان رابهم ریخته و در استان اغتشاش ایجاد کرده اند، دوباره برگشتند در استان و دارند برنامه ریزی می کنند. ما قصد توهین به هیچ جریان سیاسی در کشور را نداریم اما آن گروه هایی که بنده اسم می برم هیچ حقی ندارند وارد این استان بشوند.

وی در ادامه گفت: آنها یک بار در دوره قبل رفتند پیش آقای خاتمی ، و برای مقتدایی زدند و این استان را بهم ریختند. آن زمان ما نبودیم، آنها نمایندگان مردم بودند اما حالا ما هستیم. هیچوقت نمیگذاریم آنها دخالتی کنند ما محکم توی استان ایستاده ایم و همه 18 نفرمان امضا کردیم هرچند ممکن است به آقای مقتدایی نیز ایراداتی از جمله انتخاب یک شبه 14 فرماندار وارد باشد.
غیر قابل انتشار: ۳
در انتظار بررسی: ۲۷
انتشار یافته: ۱۲
علی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۰۶ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۷
19
16
حیف رای که ...
رضا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۱۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۷
3
21
حمایت نمایندگان از ثبات مدیریت کلان استان ستودنی و امیدوار کننده است
سید
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۲۹ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۷
12
18
درود سید الحق که فرزند حسین(ع) هستی، ما خوزستانی هار یار و مدد کار خودت بدان و به جنگ اختاپوس قدرت و ثروت و فساد برو خدا پشت و پناهت
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۴۹ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۷
8
13
خیلی هم درست گفته
محمد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۱۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۷
8
20
سلام اقای شکر خدا.من به سهم خودم حمایت خودم رو از جناب اقای دکتر مقتدایی و نمایندگان اعلام میکنم.دست بدخواهان رو از این استان کن کنید...
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۲۲ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۸
21
11
متاسفم به خاطر رایی که به آقای شکرخدا دادم
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۵۵ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۸
24
10
شکر خدا هم شما وهم مقتدایی رفتنی هستید اینقدر جار و جنجال به پا نکن،شما برو ...،درضمن مقتدایی از اسمان نیفتاده خیلی بهتر از او هم هست.
علي رضا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۰۴ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۸
2
18
شما به عنوان نماينده وظيفه قانون گذاري داريد و نه عزل و نصب مديران كل ... به جاي اين درگيري پيگير مطالبات مردم باشيد در مجلس ... اگر راي مردم را مي خواهيد كه حتما مي خواهيد
danial
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۱۴ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۸
10
13
درود بر این نماینده و استاندار عزیز
عموسید
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۵۵ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۸
3
10
ازحالابرادوره بعدشروع کرده عموسید...
کشاورز
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۳۹ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۸
12
11
متاسفانه. وظیفه نماینده عزل ونصب نیست.به نطر من آقای مهندس چنگلوایی انسانی شایسته ،کشاورززاده ودلسوز میباشد.سعی کنید همدیگر را تخریب نکنید.هم نماینده محترم وهم رییس سازمان هدفشان خدمت است دست به دست هم دهید استاتمان را کنیم آباد.لجبازی نکنید خواهشا".اول خدا بعد مردم نظاره گر عملکردتان میباشند.اگه دراستان عملکرد مدیریت کشاورزی ضیف باشد به نظر من فشارهای است که نمایندگان از تهران انجام می دهند.پیشنهاد می کنم آقایان نماینده بگذارید دولت (آقای مهندس چنگلوایی)ومدیران محترم دیگر مدیرانش را انتخاب کنند وبعد نماینده گان محترم نظارت کنند .چون هر مدیری در هر سازمانی که باشد نیروی خودش را بهتر می شناسد .در آخر برای هر دو بزرگوار و ارزشی از خداوند سلامتی وموفقیت آرزومندم
روزبه بختیاری
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۳۶ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۸
15
15
مرگ بر فتنه گران درود بر شکر خدا و مقتدایی ...
:
:
:
آخرین اخبار