تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۳۹۳ - ۱۳:۵۲
کد خبر: ۷۸۴۳۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
فرماندار اهواز :
قلیان‌سراهای کلانشهر اهواز تعطیل می‌شود
فرماندار اهواز گفت: جمع‌آوری قلیان‌ها از سطح شهر اهواز در سه مرحله از پارک‌ها، قهوه خانه‌هایی که بیشترین تعداد شاکی را دارند و قلیان سراهای غیرمجاز انجام می‌شود.

اسماعیل ارزانی بیرگانی اظهار داشت: جمع آوری قلیان‌ها از پارک‌های شهر، قلیان سرا‌ها و قهوه‌خانه‌ها مصوبه شورای بهداشت است.

وی با بیان اینکه جمع آوری قلیان‌ها در اهواز در سه مرحله انجام می‌شود، گفت: در مرحله نخست قلیان‌ها از سطح پارک و قهوه خانه‌هایی که بیشترین مزاحمت را برای مردم منطقه که بیشترین تعداد شاکی را دارند جمع می‌شود.

فرماندار اهواز افزود: در دو مرحله بعدی قلیان‌ها از قلیان سراهای غیرمجاز و قهوه‌خانه‌هایی که مجوز دارند و بر خلاف قانون اقدام می‌کنند جمع آوری می‌شود.

وی در پاسخ به این پرسش که چه زمانی این طرح عملیاتی می‌شود، بیان کرد: هماهنگی‌های لازم در حال انجام است ولی امیدواریم این طرح همانگونه که استاندار خوزستان گفت تا آخر امسال عملیاتی شود.

ارزانی بیرگانی درباره جمع‌آوری مشاغلی که برای مردم مزاحمت ایجاد کرده‌اند مانند کارگاه‌های جوشکاری از سطح شهر اهواز اظهار داشت: وظیفه جمع‌آوری این مشاغل وظیفه شهرداری است و در مسئله بنکداران به دلیل ناتوانی شهرداری اهواز اقدام کردیم.
مرجع / تسنیم
:
:
:
آخرین اخبار