تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۳ - ۰۰:۳۰
کد خبر: ۷۸۷۴۶
تعداد نظرات: ۶ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
آقای جهانگیری! چرا با نمایندگان افکار عمومی خوزستان رو در رو نمی شوید؟
صبح امروز پیامکی با متن «جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان، چهارشنبه مورخ 10 / 10 / 1393 ساعت 20، با محدودیت حضور خبرنگاران برگزار می شود» روی تلفن های همراه خبرنگارانی که روز گذشته به همین جلسه دعوت شده بودند ارسال شد.

پی جوی ماجرا که شدیم مطلع شدیم که این جلسه که قرار بوده است به همراه جلسه «حفاظت کیفی رودخانه کارون» با حضور اسحاق جهانگیری، معاون اول رییس جمهور و معصومه ابتکار، معاون رییس جمهور و رییس سازمان حفاظت محیط زیست برگزار شود به درخواست آقای جهانگیری بدون حضور خبرنگاران برگزار شده است. و این اقدام ایشان این سوال را به ذهن متبادر می کند که چه چیز محرمانه ای در این جلسه می تواند باشد که نمایندگان افکار عمومی را به این شکل پشت درب نگه دارد؟

آقای جهانگیری! چرا با نمایندگان افکار عمومی خوزستان رو در رو نمی شوید؟

جهانگیری که برای یک سفر 2 روزه (چهارشنبه و پنج شنبه، 10 و 11 دی ماه) به خوزستان سفر کرده است و امروز به همراه معصومه ابتکار از سد گتوند و طرح 550 هزار هکتاری بازدید بالگردی داشته است.

اما این سفر معاون اول رییس جمهور در شرایطی به خوزستان انجام شده است که به گفته یک منبع آگاه علیرغم درخواست برخی مسئولین وی حاضر نشده است در هیچ یک از برنامه ها با رسانه ها و نخبگان خوزستان نشست و گفت و گو داشته باشد. این در حالی است که نشست و گفت و گو با خبرنگاران در طول سفر مقامات امری طبیعی است که دکتر روحانی نیز در همه سفرها به آن تن داده است.

پیش از این به یاد داریم که اواخر آبان ماه امسال نیز وزیر جهاد کشاورزی به خوزستان سفری کاملا ایزوله و بدون حضور خبرنگاران داشت.

حال باید از آقای جهانگیری معاون محترم اول رییس جمهور سوال کرد که علت عدم قبول رودررویی با رسانه های جمعی استان خوزستان چیست؟ آیا هراس از اینکه پاسخی به سئوالات فراوان نمایندگان افکار عمومی استان خوزستان وجود ندارد این امر را باعث شده است؟

لازم به ذکر است پرسش درباره طرح های انتقال آب کارون از سرچشمه ها به فلات مرکزی ایران از رییس شورای عالی آب، وعده های بی سرانجام رییس جمهور در سفر استانی، تبعیض روا داشته در حق کشاورزان خوزستانی نسبت به کشاورزان اصفهان، تعیین تکلیف تردد خودروهای منطقه آزاد، شایعات موجود درباره اختلاف بین دولت و برخی مدیران ارشد استان و ... می توانست از سوی این مسئول پاسخ هایی داشته باشد و ذهنیت نخبگان و شهروندان خوزستان را نسبت به دولت تدبیر و امید شفاف کند  که نشد که بشود.

غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۴
انتشار یافته: ۶
پایدار ایران
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۵۹ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۱
2
12
واقعا چرا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
من یک خوزستانیم.وزیر موظفه بمن جواب سوال های بالا رو بده.چرا تونل اب مخفی پیدا شده؟؟چرا بین مردم ایران تبعیض قایل میشن؟؟؟چطور یهو بیشتر وزیرا اصفهانی از اب درومدن؟؟
جواب بده وزیر...
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۱:۳۰ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۱
1
9
فقط فرار از واقعیت
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۰۸ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۱
0
7
عارف این بشنید و گفتا : ای حکیم
پس چه فرقی بین امروز و قدیم؟
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۱۲ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۱
0
7
وقتی کارون خشکید دلیلشو متوجه میشید
شهروند درجه 2
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۴۷ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۱
9
4
بیخود و بی جهت جوسازی نکنید. من خودم خبرنگار هستم.برخی جلسات نیزا هست که برخی مسائل محرمانه شود. جلسات هیات دولت نیز خبرنگاران فقط عکس می گیرند و سپس سخنگو به جمع خبرنگاران می آید.برای هر چیز جوسازی نکنید
غزل
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۵۵ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۱
1
7
وزیر به خودش زحمت نداده پایین بیاد، با هلیکوپتر دور خوزستان چرخیده ، با خبرگارها هم مصاحبه نمیده، چون حرفی برای گفتن نداره،
ممنون آقای وزیر که با دست خالی به خوزستان اومدی با دست پر میری،چیکار کنیم دیگه خوزستانیها سخاوتمندن، اینقدر که خودشون آب آلوده مینوشند به هموطنان خود آب گورا از سرچشمه های کارون تقدیم میکنند، اینقدر که کشت برنج رو برای خودشون ممنوع میکنند و این امتیاز رو به کویر نشین ها میدن چیکار کنیم مردیم از این همه سخاوتمندی و به فکره دیگران بودن اما کسی بود به فکرمون باشه؟
:
:
:
آخرین اخبار