تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۳۹۰ - ۰۵:۴۹
کد خبر: ۷۹۰۲
تعداد نظرات: ۶ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
باتوجه به موافقت شورای راهبردی مناطق آزاد صورت می‌گیرد؛
افزایش 120 کیلومتر به محدوده تردد منطقه آزاد اروند
سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: باتوجه به رایزنی‌های صورت گرفته و موافقت شورای راهبردی مناطق آزاد، محدوده تردد خودروهای با پلاک منطقه آزاد اروند به 120 کیلومتر افزایش می‌یابد.

سیدعلی موسوی‌جرف  در گفت‌وگو با فارس،اظهار داشت: رایزنی‌های متعددی با مسئولان مناطق آزاد و همچنین وزرای عضو شورای راهبردی مناطق آزاد به‌منظور افزایش تردد خودروهای با پلاک منطقه آزاد اروند به 120 کیلومتر انجام شد.
وی ادامه داد: اخیراً در جلسه شورای راهبردی مناطق آزاد که با حضور سه تن از وزرا برگزار شد، موافقت‌های اولیه برای افزایش محدوده تردد خودروهای با پلاک منطقه آزاد اروند اخذ شد.
سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با اشاره به موافقت دبیر شورای عالی مناطق آزاد در زمینه افزایش محدوده تردد خودروهای پلاک منطقه آزاد اروند تا شعاع 120 کیلومتری، افزود: با توجه به اخد موافقت‌های اولیه افزایش محدوده تردد خودروهای منطقه آزاد اروند در آینده‌ای نزدیک اعمال خواهد شد.
وی همچنین در خصوص لغو مرخصی‌های خودروهای پلاک مناطق آزاد، ادامه داد: بخش‌نامه لغو مرخصی‌های خودروهای پلاک منطقه آزاد اروند تنها مختص به این منطقه آزاد نیست بلکه تمام مناطق آزاد کشور را شامل می‌شود.
موسوی‌جرف تصریح کرد: در راستای حل این مشکل رایزنی‌های متعددی با وزیر کشور و فرمانده انتظامی انجام شده که امیدواریم در آینده‌ای نزدیک با حمایت مسئولان شاهد لغو این بخش‌نامه باشیم.
وی گفت: براساس مجموعه رایزنی‌های انجام شده قول‌های مساعدی در راستای صدور مجدد مرخصی خودروهای با پلاک مناطق آزاد داده شده است.
نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اوج مسافرت شهروندان در ماه‌های اخیر، اضافه کرد: امیدواریم مسئولان نسبت به رفع این مشکل اقدامات لازم را به‌عمل آورند.
وی اظهار داشت: يكي از مهم‌ترين مصوبات دولت در راستاي رفاه حال شهروندان اجراي مصوبه واردات خودرو با پلاك منطقه آزاد اروند بود كه در سال 88 به‌صورت نهايي اجرايي شد.
موسوی‌جرف بيان کرد: محدوده تردد اين خودروها تا شعاع 45 كيلومتري به تصويب رسيده بود که در آینده‌ای نزدیک با توجه به رایزنی‌های انجام شده شاهد اعمال افزایش محدوده تردد خودروهای پلاک منطقه آزاد اروند تا محدوده 120 کیلومتری خواهیم بود.
وی گفت: در راستای خدمت‌رسانی به شهروندان و اجرای مطالبات و خواسته‌های به‌حق آنها بتوانیم گام‌های بلندی برداریم.
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۶
مهرداد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۲۵ - ۱۳۹۰/۰۶/۰۷
2
3
ضمن تشکر از نماینده محترم مردم آبادان در مجلس از اینکه پیگیر مشکلات مردم شهرشون هستند. مردم شریف آبادان این لطف را فراموش نمی کنند.
روزبه
|
United States of America
|
۱۵:۴۰ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۱
1
3
با تشکر
از اينکه آقاي جرف صحبت کرده اند قدر داني ميشود
اما ما شعار نميخواهيم در عمل ميخواهيم ببينيم
دولت نبايد قبلا مرخص را ميگذاشت حالا که ما خودرو را
خريديم مرخصب لغو شد حالا همان خودرو را بايد با 5 ميليون
ضرر بفروشيم چه دستهائي پشت پرده است
من هر چه را داشتم فروختم تا يک ماشين خوب سوار شم
تا با همسر و فرزندانم به مشهد برويم
مرخصي را لغو کردند شهريور هم داره تمام ميشه مهر ماه
بچه ها بايد برن مدرسه به کي شکايت کنيم نميدانم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۴۶ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۷
0
3
جای بسی تاسف داره.
احسان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۶ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۴
0
3
واقعا جاي تاسف است. من ماشين خريدم بيارم واسه عروسي ولي غافل از اينكه تو اين مملكت مسولين شب ميخوابن صبح قانون ميذارن. اكه كسي ماشين غير مجاز خارج كرده برين يقه همون ها را بكيرين كه حتما از اقا زاده ها هستن. متاسفم واسه مردم كه به جاي بهترين ماشينها بايد توليدات بی کیفیت ايران خودرو را سوار شن. اخر سر هم خاك بر سر هر مسولي كه فقط حرف بزنه 
سعید
|
Germany
|
۱۲:۲۳ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۶
0
3
سلام.حقیقتا من دست از پا نمشناسم از ناراحتی وقتی میبینم که همشهریام کلی هزینه کردن و ماشینی گرفتن که حتی خیابانهای شهرمنم در شن این ماشینا نیست ولی به امیده مرخصی که تصویب شده بود به عنوانه یک قانون این ریسک کردن و خریدن .اما حالا...... ما اگر بتوانیم به طوره هماهنگ با اعتراضاته خود را بیان بکنم.شاید گره ای از کارمان باز شه.شاید.!!!!
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۵۵ - ۱۳۹۰/۰۸/۰۸
0
1
نماینده های ما هم که فقط حرف میزنند
:
:
:
آخرین اخبار