تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۳ - ۱۰:۳۶
کد خبر: ۷۹۰۵۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
آتش‌نشان فداکار: کمک به هم‌نوع وظیفه‌ای انسانی است
آتش نشان فداکار اهوازی که در جریان نجات جان یک فرد غرق شده در رودخانه کارون دچار جراحت و صدمات شدید شد گفت: کمک به هم نوع وظیفه ای انسانی است.

نعیم مقدم نیا یکشنبه شب در جریان عیادت فرماندار اهواز و برخی مسوولان استانی در بیمارستان امام خمینی (ره) از وی، افزود: در روز 13 دی، تیم غواصی مستقر در کمپ امداد آبی جاده ساحلی کیانپارس متوجه افتادن فردی در رودخانه شدند که بلافاصله تیم عملیات در محل حاضر و بدون فوت وقت اقدام به نجات این فرد کرد.

وی ادامه داد: در همین زمان در حالی که هنوز در رودخانه بودیم، پای من به پره ی موتور قایق برخورد، و موجب جراحت بسیار شدید در ناحیه انگشتان پا شدم که پس از آن به بیمارستان منتقل شدم.

در این دیدار اسماعیل ارزانی بیرگانی فرماندار اهواز ضمن پیگیری روند درمانی این آتش نشان اهوازی گفت: فداکاری و ایثار این آتش نشان اقدامی خداپسندانه است که وی با از خود گذشتگی جان خود را در معرض خطر قرار داد تا جان یک شهروند را نجات دهد.

گفتنی است فرماندار اهواز و هیات همراه پس ازعیادت از این آتش نشان، از برخی بیماران بستری در بخش ارتوپدی بیمارستان امام خمینی(ره) اهواز نیز عیادت کردند.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار