تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۳ - ۱۳:۲۱
کد خبر: ۷۹۰۸۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
عضوهیات علمی دانشگاه چمران اهواز:
کودکان و نوجوانان بانظارت از شبکه‌های اجتماعی استفاده کنند
کودکان و نوجوانان در خانواده می توانند از شبکه های اجتماعی استفاده کنند، در صورتی که والدین بر آنها نظارت کامل داشته باشند
عضو هیات علمی دانشگاه شهید چمران اهواز گفت: کودکان و نوجوانان در خانواده می توانند از شبکه های اجتماعی استفاده کنند، در صورتی که والدین بر آنها نظارت کامل داشته باشند.

منصور سودانی دوشنبه در همایش خانه و مدرسه در محل تالار فردوسی اهواز اظهارکرد: هیچ فردی از تهدید خطرات ماهواره ها و شبکه های مجازی در امان نیست و والدین باید بر فرزندان خود در این بحث نظارت کامل داشته باشند.

وی گفت: استفاده مداوم از گوشی همراه و شبکه های مجازی و اینترنت اعتیادآوراست و می تواند به عنوان یک معضل خانواده را از هم متلاشی کند.

عضو هیات علمی دانشگاه شهید چمران اهوازافزود: قوه قضاییه مجوز فیلترینگ شبکه های مجازی را گرفته، تا هر مطلبی در این شبکه ها مبادله نشود.

سودانی بر استفاده درست از وسایل ارتباطی در خانواده تاکید کرد و بیان داشت: حس اعتماد در اعضای خانواده باید تقویت شود تا کودکان و نوجوانان در فضایی سالم پرورش یابند.

وی افزود: پدر و مادر در خانواده باید قاطع و اطمینان بخش باشند، و به روز بودن پدر و مادر در ایجاد ارتباط هر چه بیشتر آنها با فرزندان موثر است.

رییس گروه انجمن اولیا و مربیان خوزستان نیز بیان داشت: همایش خانه و مدرسه از این پس در تمامی مناطق آموزش و پرورش خوزستان در طول سال برای آموزش تحکیم فضای خانواده و تقویت ارتباط دانش آموزان و اولیا با مدرسه برگزار می شود.

زهرا عیدی وندی افزود: کلاس های آموزش خانواده،تربیت خانواده و حضور اولیا در مراکز مشاوره از جمله برنامه های این انجمن در طی امسال بوده که همچنان ادامه دارد.

وی گفت: این همایش ها می تواند فرصتی برای تقویت ارتباط اولیا با آموزش و پرورش باشد که کلید آغاز این همایش ها امروز در آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز زده شد.
مرجع / ایرنا
برچسب ها: منصور سودانی
:
:
:
آخرین اخبار