تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۳ - ۱۰:۲۱
کد خبر: ۷۹۲۶۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
ارائه راهکارهای کاهش نرخ بیکاری زنان به برنامه ششم
مشاور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از برگزاری همایش «زنان در مسیر توسعه اجتماعی با تاکید بر برنامه ششم توسعه»، به منظور بررسی راهکارهای کاهش نرخ بیکاری زنان خبر داد.

وحیده نگین با اشاره به اهداف برگزاری این همایش اظهار کرد: یکی از محورهای مهم همایش بررسی موضوع اشتغال و کارآفرینی زنان است و درصددیم تا در قالب کارگروههای تخصصی مورد بحث و بررسی و ارزیابی صاحبنظران و دست‌اندرکاران این حوزه قرار بدهیم.

وی ابراز امیدواری کرد: در این همایش راهکارهای کاهش نرخ بیکاری زنان و بهبود وضعیت اشتغال آنان ارائه و در جریان تنظیم برنامه ششم توسعه مورد توجه برنامه‌ریزان واقع شود.

نگین درعین حال بر ضرورت ایجاد حساسیت لازم در نظام تصمیم‌سازی کشور نسبت به نیازها و چالشهای پیش روی نظام تامین اجتماعی در حوزه زنان تاکید کرد.

همایش «زنان در مسیر توسعه اجتماعی با تاکید بر برنامه ششم توسعه» در تاریخ ششم بهمن ماه سال جاری به همت موسسه آموزش عالی علمی کاربردی بهزیستی و تامین اجتماعی با حضور علی ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، شهیندخت مولاوردی، معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری و دیگر مسئولان حوزه اشتغال و کارآفرینی در مجموعه فرهنگی تلاش وزارت کار برگزار می‌شود.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار