تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۳ - ۱۴:۰۶
کد خبر: ۷۹۷۷۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
پلیس راه خوزستان:
جاده‌های شمال شرق استان به علت ریزش برف لغزنده است
رییس پلیس راه خوزستان گفت: جاده های اصلی و فرعی شمال شرق استان به علت ریزش برف در دو روز اخیر لغزنده و مه آلود است.

سرهنگ قاسم قدرتی روز دوشنبه به رانندگانی که قصد تردد در راه های ارتباطی اندیکا - شهرکرد ، چلو - اندیکا ، مسجدسلیمان - اندیکا و دهدز به استان چهارمحال و بختیاری را دارند خواست خودروهای خود به زنجیر چرخ و دیگر وسایل ایمنی مجهز کنند.

وی گفت: ماموران پلیس راه برای حفظ جان مسافران و پیشگیری از حوادث تلخ رانندگی از حرکت خودروهایی که تجهیزات ایمنی همراه نداشته باشند جلوگیری خواهند کرد.

سرهنگ قدرتی اظهار داشت: با وجود ریزش برف و باران در بیشتر مناطق شمال ، شمال شرق و شرق استان خوزستان ، همه راه های اصلی و فرعی استان باز است ولی آمدو شد خودروها با کندی انجام می شود.

رییس پلیس راه خوزستان همچنین از رانندگان خواست به علت لغزندگی سطح جاده ها و عدم دید کافی از سبقت اجتناب و با سرعت مطمئنه حرکت کنند.

بنا به این گزارش با ریزش برف در مناطق شمال شرق و شرق استان خوزستان این مناطق چهره زمستانی به خود گرفت.

گروه های امداد و نجات جمعیت هلال احمر خوزستان نیز به 25خودرو گرفتار در برف در منطقه کوهستانی و سخت گذر تاراز از توابع شهرستان اندیکا کمک رسانی کردند.

در پی افت محسوس دما در سه روز اخیر در خوزستان ، شرکت ملی گاز خوزستان از مردم خواست در مصرف گاز صرفه جویی کنند تا با قطعی و یا افت فشار گاز رو به رو نشوند.

هواشناسی خوزستان پیش بینی کرد تا سه روز آینده سردی هوا در خوزستان ماندگار خواهد بود ولی به تدریج از برودت آن کاسته خواهد شد.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار