تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۰
کد خبر: ۸۰۱۴۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
برای کسب آمادگی بیشتر
نفت آبادان به مصاف استقلال خوزستان می‌رود
سرپرست تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: نفت آبادان برای کسب آمادگی بیشتر به مصاف تیم لیگ برتری استقلال خوزستان خواهد رفت.

احمد پارو امروز ضمن تجلیل از بازی خوب روز گذشته بازیکنان تیم صنعت نفت در دیدار با تیم صاحب نام استقلال تهران اظهار کرد: تمرینات از فردا زیر نظر سرمربی پرتغالی این تیم از سر گرفته خواهد شد.

وی در خصوص لیست نهایی بازیکنان اضافه شده به مجموعه تیم نفت آبادان افزود: در پایان مدت نقل و انتقالات، باشگاه صنعت نفت آبادان چهار بازیکن به نام‌های جهانگیر عسکری و مجید خدابنده‌لو را به خدمت خود درآورد و رحیم آلبوغبیش و محمد حق‌شناس که محصول آکادمی باشگاه صنعت نفت هستند را به تیم بزرگسالان این باشگاه منتقل کرد.

سرپرست تیم فوتبال صنعت نفت آبادان تصریح کرد: با به خدمت گرفتن این بازیکنان، نفت آبادان با تمام قدرت در نیم فصل دوم مسابقات لیگ دسته اول فوتبال کشور حضور پیدا خواهد کرد.

پارو، از برگزاری یک دیدار تدارکاتی با تیم لیگ برتری استقلال خوزستان خبر داد و ابراز کرد: طلایی پوشان آبادانی پس از نمایش درخشان خود در بازی مقابل استقلال تهران، برای یک محک دیگر روز چهارشنبه در اهواز به مصاف استقلال خوزستان خواهند رفت.

تیم فوتبال صنعت نفت آبادان روز گذشته در دیداری که برای یادبود شادروان غلامحسین مظلومی در آبادان برگزار شد، به مصاف استقلال تهران رفت و علیرغم بازی شایسته این تیم با یک گل مغلوب شاگردان قلعه‌نویی شد.

این تیم در نخستین هفته از نیم فصل دوم مسابقات لیگ دسته اول فوتبال کشور، روز 11 بهمن ماه جاری در گرگان به مصاف اتکا خواهد رفت، نفت هم اکنون با 21 امتیاز در رده دوم جدول رده‌بندی مسابقات در گروه دوم قرار دارد.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار