تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۵
کد خبر: ۸۰۱۸۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
جام ملتهای آسیا 2015 - استرالیا؛
واکنش روبین کازان به پیشنهادهای آزمون
رئیس کمیته اجرایی باشگاه روبین کازان اعلام کرد تا زمانی که پیشنهادهای اروپایی برای جذب وی رسمی نشوند، اظهار نظری در این خصوص نمی‌کند.

«Ibtimes» نوشت: آرسنال، لیورپول و تاتنهام به دنبال جذب سردار آزمون، ستاره ایرانی روبین‌کازان روسیه هستند.

این بازیکن 20 ساله در این باشگاه روسی فوق‌العاده کار کرده است و شیوه بازی ‌و قدرت هجومی‌اش لقب «مسی ایرانی» را به او داده است و ارزش او را بر اساس گزارش روزنامه ایندیپندنت پنج میلیون پوند تعیین کرده است.

باشگاه‌های شمال لندن به همراه تیم برندن راجرز تلاش دارند تا آزمون را به انگلیس بیاورند و استعدادهای وی تمایل باشگاهی‌های برتر سراسر اروپا را جلب کرده است.

آیرات گارایف، رئیس کمیته اجرایی روبین کازان تأیید کرد که آینده بازیکن تیم ملی فوتبال ایران تنها زمانی مورد بحث قرار می‌گیرد که او از مسابقات جام ملت‌های آسیا برگشته باشد. او در حال حاضر به همراه تیم ملی فوتبال ایران در استرالیا به سر می‌برد.

گارایف در این باره اظهار داشت: سردار آزمون بازیکن روبین کازان است و قرارداد معتبری با باشگاه دارد. منتظر بازگشت او از مسابقات جام ملت‌های آسیا می‌مانیم و انتظار داریم که او را تا پایان فصل در اختیار داشته باشیم.

وی ادامه داد: پیشنهادهایی برای سردار را شنیده‌ایم اما دلیلی نمی‌بینم که تا زمانی که این پیشنهادها رسمی نشده‌اند، درباره آنها صحبت کنم.

باشگاه‌های لیگ برتری رقبای دیگری هم در اروپا دارند و بر اساس گزارش‌ها بارسلونا، یوونتوس و میلان نیز به دنبال جذب این بازیکن هستند.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار