تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۳ - ۱۸:۰۸
کد خبر: ۸۰۲۰۱
تعداد نظرات: ۴۱ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
آقای تقی زاده! یک سوزن هم به خودتان بزنید
خوزنیوز: صبح امروز گفت وگویی از تقی زاده، مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان روی خروجی یکی از خبرگزاری ها قرار گرفت. این مقام مسئول در واکنش به سیلی یکی از اولیاء دانش آموزان به یک معلم در خرمشهر اظهارات بسیار تندی را بیان داشت . وی  گفت: هتک حرمت معلم خرمشهری را شدیدا محکوم کرده و این حرکت از سوی ما بی پاسخ نمی ماند.  شان و حرمت معلم باید حفظ شود. ارزش و جایگاه معلم بسیار بالا بوده و همیشه قابل احترام است. متاسفانه اولیاء یکی از دانش آموزان خرمشهری به صورت معلم فرزندش سیلی زده است. خطا و اشتباهی که توسط این فرد انجام شده نابخشودنی است.  فرهنگ و پیشینه تاریخی ما نمی تواند این بی حرمتی را بپذیرد که کسی روی معلم دست بلند کند. معلم در طول تاریخ کشور حرمت بسیار زیادی داشته است. این اقدام از یک انحطاط فرهنگی برای فردی است که چنین کاری را انجام می دهد. این هتک حرمت را شدیدا محکوم کرده و با آن برخورد می کنیم. چند روز قبل دو نفر از مسئولان آموزش و پرورش خوزستان برای دلجویی از معلم خرمشهری رفته اند. نظر من این است که فرد خاطی باید متنبه شود. در صورت تشخیص معلم، مسائل حقوقی این اقدام پیگیری می شود.

شان و مرتبت معلم  آنچنان  والاست که از توصیف و مدح قلم نگارنده بی نیاز است و البته برخورد با هر کس و در هر لباسی که اجازه توهین به مقام معلم را بدین شکل، حتی در صورت قصور معلم داده است، از بدیهیات است.

این موضع گیری تند در حالی اتفاق می افتد که هفته گذشته یک ناظم مدرسه در اهواز  یک دانش آموز ابتدایی را چنان به باد کتک گرفت که دانش آموز بخت برگشته روانه اورژانس بیمارستان شد (لینک خبر) اما کوچکترین موضع گیری رسانه ای از آقای تقی زاده و یا سایر مسئولین آموزش و پرورش استان مشاهده نشد. در همین زمینه حتی شنیده ها حاکی است که مدیران آموزش و پرورش ولی دانش آموز را خواسته و طی مذاکراتی از وی خواسته اند که بیشتر از این مسئله را به صورت رسانه ای پیگیری ننماید.

گرچه طبیعی است حمایت از همکار، فامیل، دوستان، هم صنف و ... در جامعه امروز مرسوم است اما می بایست در این بین اندک نگاهی هم به شرح وظایف و مسئولیت خودمان نیز داشته باشیم.

در پایان باید به این مقام مسئول اظهار داشت : لطفا یک سوزن به خودتان بزنید ، یک جوالدوز به مردم.
غیر قابل انتشار: ۴
در انتظار بررسی: ۱۲
انتشار یافته: ۴۱
اهوازی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۷:۳۵ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۸
4
26
روزگار معلم طوری شده که حتی جرات ندارد بگوید که درست را بخوان یا اینکه چرا تکالیفت را انجام نمیدیهی یا چرا کتابهایت را نیاوردی و یا چرا دراسن زمستان و سرما لبای مناسب نپوشیدی و..... حتی معلم جرات آموزش نماز هم نمی تواند بدهد
فورا شیطنت میکند و بی ادبی و نظم کلاس را به هم میزند
اینقدر از این بچه ها حمایت بی جا میشود که خانواده ها دست به دامن معلم میشوند که اگر میشود در مدرسه و کلاس به بچه تشر کن تا به حرف ما گوش کند ....
البته کتک زدن و بی حرمتی به بچه ها و معلمین کار پسندیده ای نیست اما کاری نکنید که دود ش به چشم همه برود
همشهری
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۷:۵۰ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۸
4
23
وقتی حرمتی برای معلم باقی نمی ماند بیشتر از این نمی توان انتظار داشت.یادمان باشد تا عاشق تدریس نباشند نمی توانندبا این مزایای آموزش و پرورش کارکننند.
قاسم زاده
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۰۲ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۸
3
11
آقای تقی زاده عزیز.همکار محترم.ماقشر معلمان هم از همکار خرمشهریمون حمایت میکنیم و خواستار پیگیری هرچه سریعتر این هتک حرمت هستیم.وقتی خانواده ارزشی برای معلم قایل نیست چطور انتظار احترام از دانش آموز که سمبل خانواده است داریم.قدیما به حدی معلم جآیگاه بالایی داشت که تا به امروز ما سر تعظیم فرود می آوریم مقایل معلمان خودمون.ولی متاسفانه با پر ادعا شدن خانواده ها و بی احترامی به معلمان ،میبینیم که وقیحانه بصورت یک معلم که رهرو راه انبیا است سیلی میزنن.بازم مچکرم از حمایت شما از من فرهنگی.من الله توفیق
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۲۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۸
14
6
آیا وقتی خود معلم چنین کار ناشایستی می کند دیگر از افراد غیرمعلم چه انتظاری می توان داشت!
پاسخ ها
ششدهی
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۴:۴۷ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۲
قیاس شما مع الفارق است.چه ربطی داره یعنی شما بچتو نه تنبیه بلکه تشویق کردی اونم باید تو روتشویق کنه؟؟؟؟
نوروزي
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۲۹ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۸
2
11
بي حرمتي به مقام معلم در هر فرهنگي و كشوري مورد مذمت قرار گرفته است. مسائل را باهم قاطي نكنيد و منظور دار پيام خاصي را به جامعه منتقل كنيد.
علي حميد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۲۶ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۸
3
10
جناب خوزنيوز! اين قدر از دانش آموزان بي انضباظ حمايت نكنيد. مگه نشنده ايد كه مي گويند: "چوب معلم گر بود زمزمه ي محبتي/ جمعه به مكتب آورد طفل گريزپاي را."ما كه دانش آموز درس خواني هم بوديم در دوران قديم از تركه هاي معلمان كه در دستان مان مي خورد اگرچه ناراحت مي شديم اما به نظر من لازم بود. چرا كه امروزه قدر اين تركه ها را مي دانيم و مي فهميم. در حقيقت اين تركه ها باعث شدند كه هم معلمان ابهت شان حفظ شود و حرمت معلم ها حفظ شود و هم دانش آموزان قدر و ارزش معلمان را بدانند و برايش حرمت قايل شوند نه اين كه او را به هيچ بپندارند و حتا او را مسخره كنند! متاسفانه در جامعه فعلي ما تا چوب بالاي سرمان نباشد برخي از خلاف كاران و بي انضباط ها به راه راست هدايت نمي شوند!
پاسخ ها
ناشناس
| UNITED STATES |
۱۸:۵۰ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۸
آیا شما با این دانش آموز آشنا هستید که چنین واژه ای را نثارش می کنید؟
متاسفم واقعا باری چنین برخوردهایی
ناشناس
| UNITED STATES |
۱۹:۲۲ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۸
آقای حمید

واقعا متاسفم که سعی دارید چنین اعمالی را توجیه کنید. شما که اصل خبر را خوب نخواندید و متوجه نشدید نگارنده به چی اشاره کرده فقط به غرورتان برخورده که معلمی تخلفی کرده و کسی سعی کرده با آن برخورد منطقی کند
چطور است که قضیه ولی خرمشهری را محکوم می کنید و برخورد ولی دانش آموز اهوازی که سعی دارد به صورت منطقی این حرکت غیرفرهنگی را محکوم کنه ناچیز می شمارید؟

ما هر دو حرکت را محکوم می کنیم
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۱:۰۳ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۸
دانش آموز بی انضباط
چنین موردی نبوده و نخواهد بود
اما متاسفم برای شما که بخواهید توهین به هر شخص را عادی جلوه دهید
سيد بهرام ميرفضلي
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۲۶ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۸
3
17
خوز عزيز ... با سلام احترام
واضح و مبرهن است كه نوع نزاع و درگيي فيزيكي مذموم و ناپسند است.
اين زشتي زماني بيشتر احساس مي گردد كه موقعيت و نقش اجتماعي طرفين نزاع نيز مدنظر قرار گيرد.
موقعيت اول :
ضارب = ولي دانش آموز كه مدير دستگاهي دولتي است
مضروب = نماد فرهنگ ، آموزش و هدايت جامعه است.
********
موقعيت دوم :
ضارب = نماد فرهنگ ، آموزش و هدايت جامعه.
مضروب = فراگير كه امانتي است در دست معلم.
نكته اينجاست كه در موقعيت اول يك نماد و سمبل و نه يك شخص مورد ضرب و شتم قرار گرفته است ،آن هم از سوي فردي خارج از فضاي آموزشگاه ، كه اين خود نيز به تنهايي معناي تعرض دارد.
در موقعيت دوم فراگيري مضروب بوده ، كه اين عمل نيز محكوم است و دستگاه هاي نظارتي - انضباطي درون و بيرون از آموزش و پرورش با آن برخورد خواهند كرد ، اين در حاليست كه هتك حرمت به شخصيت حقوقي و تخريب نمادها غير قابل قياس با برخورد فيزيكي با يك شخصيت حقيقي مي باشد.
پاسخ ها
ناشناس
| UNITED STATES |
۱۹:۰۶ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۸
جناب آقای میرفضلی
هر دو موقعیت از دیدگاه ما و شما و رسانه و همه و همه محکوم است و غیرقابل بخشایش است

موقیعت اول: یک نفر غیر فرهنگی این کار را کرده و از نظر حقوقی و قضایی باید پیگیری بشه و شکی در این عمل نیست

موقعیت دوم: یک نفر به اصطلاح فرهنگی این کار را کرده که این کار هم محکوم است و به نظرم خودم سیستم آموزش و پرورش از درون باید این موارد رو محکوم و با آنها مقابله کند نه اینکه سعی در گرفتن رضایت در این مورد و شکایت و محکوم کردن آن مورد بگیرد!!!

امیدوارم همه ما بتونیم از جایگاه معلم و معلمی دفاع کنیم نه اینکه خودمان تیشه به ریشه آن بزنیم

طوری که شما می گویید این عبارت را مستنتج می کند که هر معلمی هر کاری کرد باید بخشیده شود تا اصطلاح و نمادهای شما تخریب نشود!
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۹:۴۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۸
جناب آقای میرفضلی
آیا اگر فرزندتان نیز اینگونه مورد حمله قرار میگرفت باز هم همین حرف را میزدید؟

آیا شما می گویید چون در موقعیت دوم یک معلم که خودش باید سمبل فرهنگ باشه و چنین کار ناشایستی بکند باز باید از آن گذشت؟
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۰۵ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۸
4
5
از خوزنیوز متعجب هستیم که چرا اتش به دامن چنین ماسلی می زند مگر اگر همین معلمان با حقوق ... نیستند که به من وشما سواد می اموزند و بعد..
واقعا دراین کشور حرمتی برای معلملن باقس نمانده
در بلاد کفر معلمان ارج و معنایی دارند ولی در بلاد ما که می گوییم مسلمانیم چه؟.......
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۳:۴۸ - ۱۳۹۳/۱۰/۳۰
خوزنیوز کجا آتش زده
خصوصا اینکه خود تقی زاده چند روز پیش گفته از انتقاد و فضای نقد استقبال میکند
آقایان معلم . لطفا بگذارید جامعه شما را معلم ببیند و مظهر تعلیم و تربیت. نه شخصی با جوب و خشن و عصبانی!!!
هاشمی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۳۳ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۸
3
4
خوزمحترم....به زبان خیلی ساده واضح وبرای اکثریت جامعه قابل درک است که برخوردمعلم بادانش آموزبرخوردی پدرفرزندی هرچند حتی پدرهم حق ندارد فرزندش راموردضرب وشتم قراردهد وهمیشه آموزش وپرورش خودپیش قدم بوده ودرچنین مواردی بامعلم برخورد لازم راداشته اما به ان اولیایی که حرمت والدین دوم فرزندشان رانگه نمی دارند باید بگویم نتیجه کارخودرادرآیندهای نچندان دورخواهند دید وشک نداشته باشید که به فرزند شان بطور مستقیم یاد می دهند که چگونه حرمت بزرگتر ومتعلم خودرانداشته باشند ودربرابرآنها خواهند ایستاد احترام وحرمت معلم احترام مادی نیست بلکه هدف نگه داشتن تقدس ناموس آموزش وپرورش است اما کلام آخردریای آموزش وپرورش آنقدربزرگ است که احتمال خطا وجوددارداماآنها رابزرگ کردن وسیاسی کاری نتیجه خوبی برای جامعه نخواهد داشت .
اندیمشکی بازنشسته
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۱۷ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۸
3
2
خوزنیوز محترم می دانم که نگارنده مطلب فوق ازروی دلسوزی مطالبی رابیان نموده اند وجای بسی خوشحالی است که توهین به مقام ومنزلت معلم درتیتر اول خوزنیوز آمده اما بعنوان یک معلم بازنشسته که سالها باعشق تدریس کرده ام باید بگویم تلخی توهین به مقام معلم در واقعه خرمشهر رافراموش کردم باخبری که روزگذشته درسایت های خبری آمده بود خبری که حکایت ازتراشیدن سر دانش آموزان مدرسه ای درهمدان درهمدردی با معلم ورزش خود که دچاربیماری سرطان شده است معلم ودانش آموز هیچ مشکلی بایکدیگر ندارند واگر دخالت غیر کارشناسی بعضی ها نباشد خود به راحتی بایکدیگر کنارمی آیند مطلب بعدی ان است که یادمان باشد که پرچمدار فعالیت های انسان دوستانه درتمامی همایش های انسان دوستانه مخصوصا دررابطه با کودکان ونوجوانان آموزش وپرورش ومعلمین هستند پس نیاییم به خاطر یک حرکت اشتباه که دراین جامعه آماری بالا ی دانش آموزی اجتناب ناپذیر است اصل وریشه فرهنگ ،تعلیم وتربیت رابه زیر سوال ببریم درخاتمه بعرض برسانم این سوزن راماهمیشه به خودمان زده ایم ومرتب درشوراهای معلمین دراین موردبحث می شود
معلم 30 ساله
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۲۲ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۸
3
5
اقای تقی زاده باید این حمایت را می کرد و جسارت ایشان قابل ستایش است سایت خوزنیوز سیاسی و جناحی برخورد نکن آیا در باره آموزش و پرورش نباید مدیر کل اظهار نظر کند ؟ ایا باید به معلم توهین کرد ؟ دست بردار که این اظهار نظرها به سود جامعه نیست.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۴۴ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۸
3
4
از نقد می ترسید؟

یعنی معلم حق دارد هر کاری بکند و کسی به آن چیزی نگوید؟
متاسفانه این دو خبر هر دو محکومند
هر دو
و شما بعنوان قشر فرهنگی باید هر دو را محکوم کنید
نه اینکه قصه تعدی به معلم خرمشهری را جرم تلقی کنید
و قصه ضرب و شتم دانش آموز توسط ناظم را به اصطلاح تربیت و سعی در گذشتن از آن بکنید
ناشناس
|
UNITED STATES
|
۲۰:۳۳ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۸
1
2
این مسائل ناشی از عوامل مختلفی است:
1-...متاسفانه برای انسان حرمتی قائل نیستند بویژه اگر کم سن باشد شیوع تنبیه بدنی و روانی میان والدین و معلمین و استاد کار و .... و سایر موارد نقض حقوق انسانی نمونه های واضحی از این فرهنگ بی حرمتی به انسان است و نهادهای مسئول فرهنگ سازی و آگهی بخشی در این موارد را به فراموشی سپرده اند
2- انتخاب معلمین بر پایه معیارهای غیر مناسبی صورت میگیرد و متاسفانه معلمی که مهمترین شغل برای انسان سازی و فرهنگ سازی در هر کشور است در کشور ما تبدیل به شغل کم شانی شده که معمولا متقاضی آن از روی نیاز و عدم انتخابی دیگر بدون علاقه به آن راضی میشود
موسوی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۴۳ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۸
3
1
دوستان عزیز
مسلما نباید به معلمان بی احترامی شود و به قول دوستمان هتک حرمت معلمان در هر فرهنگی مورد مذمت قرار میگیرد، و از طرفی هم تنبیه از سوی معلمان شاید در بعضی مواقع لازم باشد ولی نه تنبیهی که دانش آموز را راهی بیمارستان کند. آخر تنبیه هم اینقدر خشن ؟؟؟!!! به نظر من نباید به هیچ وجه از معلمی که دانش آموز خود را به واسطه تنبیه خشن راهی بیمارستان کرده است، حمایت کرد.
محمد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۵۵ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۸
2
3
وقتی پدر دانش آموز اینطور گستاخ باشد پس خود دانش آموز چه عجوبه ای است.زدن معلم واقعاً کار بی شرمی می باشد.پس چطور انتظار داشته باشیم دانش آموزان احترام معلم را داشته باشند.نگاهی به گذشته خودمان و آن احترام هایی که برای معلممان می گذاشتیم را به یاد بیاوریم.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۰۴ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۹
2
1
خوشم می آید هرچیزی که می خواهید می نویسید و هر نظری که می خواهید که حالا کمی هم انتقدی به شما باشد می آورید
علی رضا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۲۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۹
2
1
برای خوزنیوز متاسفم که قدرت تشخیص این دو مورد را از هم ندارد-چرا فقط به سود و منافع شخصی خود می اندیشید و از هر خبر و موقعیتی سو استفاده می کنید حتی کتک خوردن دانش آموز را با سیلی خوردن معلم مقایسه می کنید.واقعا متاسفم-و دیگر سایت شما را به عنوان یک سایت اطلاع رسانی قبول ندارم و نگاه نخواهم کرد.
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۵:۳۳ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۹
یک معلم سیلی خورده و تمام جامعه و اول از همه رسانه ها با اطلاع رسانی به موقع آن را محکوم کردند!

اما ضرب و شتم دانش آموزی که اینقدر شدید بوده که چنین بلایی سرش بیاورد آیا آن را تایید می کنید؟
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۳:۴۵ - ۱۳۹۳/۱۰/۳۰
چرا خوزنیوز؟
خوزنیوز به صورت شفاف هر دو مورد را با تمام صداقت پوشش داده
اگر معلمید که پاسدار حرمت معلمان باشید و اگر فقط نظر میدهید که باز هم بر اساس اصول نظر دهید.
چون شفاف عمل کرده یک سایت اطلاع رسانی شرافتمندانه است. هر دو حرکت مذموم هستند
خوزنیوز مچکریم
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۳:۵۰ - ۱۳۹۳/۱۰/۳۰
خوز نیوز چه منافعی دارد
جالبه که اگر همین خوزنیوزها نبودند شما حتی از کشیده خوردن آن معلم خرمشهری هم خبردار نمی شدید.
پس لطفا فقط به سود و منافع شخصی خود و هر چیز که با شما همراه است فکر نکنید. هر صنفی خوب و بد دارد. حالا شما چرا از کسانی که حرمت معلمی را زیرپا میگذارند دفاع میکنید؟
بگذارید رسانه ها آیینه تمام نمای ما باشند. نه هر چه که دوست داریم!
یک معلم
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۴۵ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۹
1
4
عزیز جان بنده یک معلم هستم....به صورت من هم سیلی زدند ولیکن جوری وانمود شد که مقصر بنده می باشم...متأسفانه عزت و احترام از بین رفته است...کسی هم حامی حق و حقوق ما معلمین نیست...فقط شعار ، حرف و حاشیه....اصل موضوع معلم....جایگاه معلم همیشه نادیده گرفته شده و می شود.....از ماست که بر ماست....!!!!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۳۷ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۹
1
4
شما انتظار دارید آدم بگه همه چی آرومه و دم بر نزند و اعتراض نکند. یکبار آمدید کمی بررسی کنید که حتی آن حادثه معلم خرمشهری که منجر به توهین به معلم شد ناشی از چیست!
فقط اصل حرکت را محکوم می کنید و دنبال علل بوجود آوردن چنین مواردی نیستید
وقتی کسی بیاید شکایتی بکند باز می گویید این مورد "تعلیم و تربیت" است و اشتباه را نمی پذیرید لطفا کمی از درون مواظب باشید. اولین مدافعان حریم آموزش و پرورش و تعلیم و تربیت معلمان هستند. پس وقتی خودشان اشتباه می کنند. مردم عادی چه بگویند!
پاسخ ها
همشهری
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۹:۰۲ - ۱۳۹۳/۱۰/۳۰
یک لحظه تامل کنید پدری بدون سئوال از ماجرای اتفاق افتاده از مدیر مدرسه وارده حریم مدرسه می شود و بدون سئوال از معلم جلوی تمام دانش آموزان سیلی به معلم میزند .بعد متوجه میشود اشتباه گرفته دوباره به کلاس بعدی میرود و معلم اصلی را پیدا میکند و سیلی را نثارش می کند .این دانش آموزش زیر دست این پدر دارد تربیت می شود و منطق یاد میگیرد قضاوت تمام ماجرا با مردم است که این دانش آموز در چه محیطی پرورش یافته و معلم و تمام دانش آموزان چه هزینه ای را باید بپردازند. بحث دفاع کردن نیست بحث حرمت شکنی معلم هاست
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۷:۲۵ - ۱۳۹۳/۱۰/۳۰
2
2
همیشه در هرقشری خوب و بد وجود دار همه ما هم می دانیم پس خداوکیلی آنهایی که سالهای 40 50 نهایتان آخر دهه 60 درس خواندن می دانند که معلم ها چگونه بودند
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۲۲ - ۱۳۹۳/۱۰/۳۰
0
2
ببخشید , در بعضی مدارس غیر انتفاعی ماهشهر وابسته به شرکت .... مدیران طوری عمل میکنند که خانواده ها جرات حرف زدن ندارند
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۲۲ - ۱۳۹۳/۱۰/۳۰
2
1
من فکر میکنم این دانش آموز با یکی از خوز نیوز نسبت دارد لطفا اینقدر مغرضانه قلم نزنید واقعا......................
مهران
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۲۰ - ۱۳۹۳/۱۰/۳۰
2
1
متاسفم فقط می تونم بگم انتخاب کننده تیتر ضعف فرهنگی داره
یک رسانه ای
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۵۴ - ۱۳۹۳/۱۰/۳۰
1
1
آقای تقی زاده

قبول کنید که آموزش و پرورش نمی تواند به تنهایی در بحث تعلیم و تربیت موفق شود. الا اینکه آولیاء و مربیان و رسانه ها را با خود همراه کند.
لطفا درهای واحدهای خود را و فضای نقد و انتقاد و تفکر انتقادی را فعال کنید.
امیر
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۱:۰۷ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۱
1
1
باسلام اگر امروز بعضی ازمردم دچار عقده های روانی هستند به خاطر رفتار غلط همین معلمان در گذشته بوده که میگفتند چوب استاد گله هرکی نخوره خله. این از لحاظ روان شناسی کاملا نادرسته ونشان دهنده رفتار خشن یک جامعه است البته باید در این زمینه چنانچه معلم محترم شکایتی داشت رسیدگی شود. همچنین دیگر نباید کسی به خود جدرات دهد دانش اموزی را روانه بیمارسستان کند
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۰۷ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۱
1
2
تا اموزش وپرورش یک مملکت درست نشود یا نباشد ان مملکت هم درست نمی شود ومشکلات فراوانی دارد وهر روز هم بیشتر هم می شود .........
علی اکبر
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۳:۴۲ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۲
1
1
بنام خدا من ایرادم به پدر وفرزند ومعلم به اندازه سیستمی که معلم را آنقدر فقیر می کند که شخصیت معلم را کوچک می کنند بجای مطالعه در وقت استراحت به کارهای سخت می پردازد باید قداست معلم در تمام جوانب رعایت گردد تا جایگاه معلم مورد احترام باقی بماند جناب تقی زاده با درایتی که دارن به این فرهنگ می پردازند تا ایشاالله درست شود
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۳۳ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۲
1
2
این ره که میروی به ترک ستان است!
farid
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۳۸ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۴
2
2
خوز نیوز....همونجا نشستین و نظر میدین...واقعا متاسفیم..ما تنبیه شدید نمیپذیریم..اما معلمان حق دارند..بسیاری دانش آموزان جدید بسیار پرتوقع شده اند.
غلامعباس بهادری کیا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۱۳ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۱
0
0
استاد گرامی جناب آقای محمد تقی زاده هتک حرمت به دبیر خرمشهری را به شدت محکوم نموده و حمایت همه جانبه از حضر ت عالی و مدیران و دبیران آمو زش و پرورش خوزستان اعلام میدارم .استاد گرامی من از وجود پر برکت شما در دبیرستان فردوسی شوشتر بهره برده و دلم برای تدریس خوب وشیرین شما در درس تاریخ باستان تنگ شده الهی فدات بشم دلم برات حسابی تنگ شده به امید دیدار
:
:
:
آخرین اخبار