تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۸
کد خبر: ۸۰۲۷۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
سرپرست فولاد نوین اهواز :
۴ بازیکن جدید جذب تیم فولاد نوین اهواز شدند
سرپرست فولاد نوین اهواز گفت: در فصل نقل و انتقالات ۴ بازیکن ایرانی در پست‌های هافبک و حمله برای تقویت تیم فولاد نوین اهواز جذب این تیم شدند.

علیرضا کاهکش اظهار داشت: تیم فولاد نوین اهواز 4 بازیکن در پست‌های هافبک و مهاجم را جذب کرد.

وی افزود: علیرضا صبوری و حمید حمیدی دو بازیکنی هستند که از تیم‌های سفیدرود رشت و نیروی زمینی برای بازی در پست‌های هافبک کناری و حسین احمدلو و مهدی نیایش برای بازی در پست هافبک وسط و مهاجم جذب فولاد نوین شدند.

سرپرست تیم فولاد نوین درباره اردوهای این تیم گفت: بنا بر تشخیص سرمربی تمرینات خود را در 2 نوبت صبح و عصر در اهواز پیگیری می‌کنیم. البته پس از برگزاری بازی‌های 4 جانبه خوزستان 2 روز بازیکنان تیم استراحت داشتند.

وی بیان کرد: برای آمادگی تیم روز 30 دی ماه و یکم بهمن ماه 2 دیدار تدارکاتی با تیم‌هایی از استان خوزستان برگزار کنیم و اگر شرایط فراهم شد یک دیدار تدارکاتی با تیم مس رفسنجان که در اهواز اردو برپا می‌کند، برگزار می‌کنیم.

کاهکش در پاسخ به این پرسش که اگر فولاد نوین در لیگ دسته یک به قهرمانی رسید می‌تواند در لیگ بر‌تر حضور پیدا کند یا خیر، عنوان کرد: فولاد نوین اهواز زیر مجموعه فولاد خوزستان است اما این تیم زیر نظر یک موسسه مستقل به نام فولاد نوین مهر است. تیم‌های فولاد نوین اهواز و فولاد خوزستان دارای 2 هیئت مدیره و 2 مدیر عامل هستند و از نظر AFC مانعی برای حضور در لیگ بر‌تر وجود ندارد.
مرجع / تسنیم
:
:
:
آخرین اخبار