تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۳ - ۱۰:۴۶
کد خبر: ۸۰۳۵۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
نشست مدیرعامل منطقه آزاد اروند با معلولان
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند به توجه به زیرساخت‌های فرهنگی و عمرانی ویژه معلولان تاکید کرد.

به گزارش خوزنیوز، اسماعیل زمانی  مدیر عامل سازمان در جشنواره توانمندی‌های معلولان با تاکید بر مسئولیت سازمان‌های مردم‌نهاد در برابر قشر آسیب‌پذیر جامعه همچون معلولان، گفت: این نهادها می‌توانند به آسیب‌دیدگان کمک کنند و من نیز قول می‌دهم تا زمانی را برای رسیدگی به امور این انجمن‌های مردم نهاد اختصاص دهم.

وی افزود: از نیکوکارانی که در این زمینه  فعالیت می‌کنند انتظار داریم تا حد توان کمک کرده و آنان که در امر توانبخشی فعالیت می‌کنند کارشان را توسعه دهند.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند، حمایت خود را از معلولان و فعالان در راستا کمک به این قشر اعلام کرد و از اختصاص کمک‌های زیربنایی به معلولان توسط این سازمان خبر داد.

زمانی خاطر نشان کرد: تلاش خواهیم کرد در حد توان امکانات و کمک‌های زیربنایی برای معلولان را فراهم و دستگاه‌های مورد نیازشان را در حد مطلوب تا پایان امسال تهیه کنیم.

مدیر عامل و رئیس هیئت مدیره سازمان، بهبود زیرساخت‌ها را از وظایف اصلی سازمان منطقه آزاد اروند دانست و عنوان کرد: یکی از وظایف اصلی این سازمان اصلاح و بهبود زیرساخت‌ها است که در این راستا با نظر هیئت مدیره این منطقه، ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای کلیه زیرساخت‌های فرهنگی، آموزشی، بهداشت و درمان و عمرانی به تصویب رسیده است.

وی ادامه داد: اصلاح و ساماندهی زیرساخت‌ها به تدریج در حال اجراست و امیدواریم تا سال آینده شاهد پیشرفت در این زمینه در زیرساخت‌های خرمشهر، آبادان و مینوشهر باشیم.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند با بیان اینکه فضای شهری این منطقه در اثر جنگ با مشکلات بسیاری مواجه است، در پایان خاطر نشان کرد: امیدواریم بتوانیم زیرساخت آب و فاضلاب و روستاها را بازسازی کرده و به‌ویژه در خرمشهر که دچار خرابی‌های بیشتر شده اعتبارات افزون‌تری برای سازندگی این شهر اختصاص دهیم.
:
:
:
آخرین اخبار