تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۳ - ۲۲:۴۰
کد خبر: ۸۰۴۴۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
خروجی شورای چهارم شهر اهواز توجه به نقاط محروم است
حجت الاسلام و المسلمین سعادت نیا ضمن تشکر از شهردار اهواز و همکاران وی در خصوص تدوین لایحه بودجه سال آینده اظهار کرد: شهروندان زمانی به تشکیلات شورا و شهرداری اهواز اعتماد می کنند که شاهد تغییرات در فضای شهری و مرتفع شدن مشکلات سنوات پیشین شوند.
رییس شورای اسلامی شهر اهواز با تاکید بر لزوم فرهنگ سازی بیان کرد:
خروجی شورای چهارم شهر اهواز توجه به نقاط محروم است

هفتاد و یکمین جلسه شورای شهر اهواز

رییس شورای اسلامی شهر اهواز گفت: اعتماد سازی در بین شهروندان زمانی به وجود می آید که شاهد گره گشایی از مشکلات خود در حوزه شهری توسط شهرداری و شورا باشند.
 حجت الاسلام و المسلمین سعادت نیا ضمن تشکر از شهردار اهواز و همکاران وی در خصوص تدوین لایحه بودجه سال آینده اظهار کرد: شهروندان زمانی به تشکیلات شورا و شهرداری اهواز اعتماد می کنند که شاهد تغییرات در فضای شهری و مرتفع شدن مشکلات سنوات پیشین شوند.
وی با تاکید بر لزوم برون سپاری برخی خدمات به بخش خصوصی عنوان کرد: توجه به برون سپاری سبب تسهیل و تسریع امور است، همچنین کارآمدی و توانمندسازی پرسنل شهرداری باید به طور ویژه مورد توجه قرار گیرد، نحوه تعامل شهروندان با شهرداری باید دارای فرایندی مشخص و پاسخگو باشد.
حجت الاسلام و المسلمین سعادت نیا افزود: ما چه میزان به بخش خصوص توجه داشته ایم؟ تا چه میزان از ظرفیت های بانک شهر استفاده نموده ایم؟ برای جبران کاستی های بودجه چه نگاهی به پتانسیل های بخش های خصوصی داشته ایم؟ در چابک سازی ساختار شهرداری و اعتماد سازی به بروکراسی اداری چه اقدامی انجام داده ایم؟
رییس شورای اسلامی شهر اهواز خواستار توجه ویژه اعضای شورا بالخص اعضای کمیسیون برنامه و بودجه و کمیسیون تلفیق به لایحه بودجه سال 94 شد و ادامه داد: به مشکلاتی که خود به عنوان شهروند با آن مواجه هستید در تدوین و بازبینی لایحه بودجه توجه ویژه داشته باشید و به ساز و کارهای عمرانی و نیازهای شهروندان نگاهی جدی بیندازید و بدانیم که خروجی شورای چهارم شهر اهواز توجه به نقاط محروم و کمتر توسعه یافته شهر اهواز و دریافتن نوع نیازهای شهروندان به چرایی و چگونگی امکانات تفریحی و رفاهی است.

جانعلی خورشیدی با اشاره به معضل بیکاری در شهر اهواز بیان کرد:
متولیان امور فرهنگی به دنبال افزایش روحیه نشاط در جامعه باشند

هفتاد و یکمین جلسه شورای شهر اهواز

جانعلی خورشیدی خواستار غنی سازی اوقات فراغت جوانان و نوجوانان شهر اهواز با فراهم نمودن امکانات تفریح سالم و ساز و کارهای فرهنگی شد.
وی در نطق پیش از دستور کار هفتاد و یکمین نشست علنی شورای شهر اهواز بیان کرد: رودخانه کارون به عنوان یکی از نقاط زیبای شهر اهواز دچار عواملی شده است که آن را نازیبا نموده اند اما این عوامل قابل جبران هستند اگر که با برنامه ریزی صحیح و مبتنی بر سازماندهی به دنبال جبران باشیم.
خورشیدی با اشاره به معضل بیکاری در شهر اهواز عنوان کرد: جوانان تحصیل کرده شهر اهواز دچار معضلی به نام بیکاری شده اند که این موضوع عواقب نامطلوبی در پی خواهد داشت، کمبود زیرساخت های شهری، کمبود سرانه های فرهنگی، نبود برنامه ریزی مدون منجر به درگیری سرزمین خوزستان دروازه ورود تشیع با بافتی متشکل از اقوام اصیل و نجیب با جنگی نهان و پنهان از هر نظر شده است.
وی با تاکید بر ارزش کتابخوانی اظهار کرد: چنانچه ارزش کتاب را بفهمیم و بتوانیم کتاب و کتابخوانی را به عنوان یک ارزش تبیین نماییم می توانیم گامی در راستای غنی سازی اوقات فراغت جوانان و ایجاد تفریحی بدون قلیان برداریم.
عضو شورای شهر اهواز تصریح کرد: متولیان امور فرهنگی از هیچ تلاشی در راستای افزایش روحیه نشاط و امید به زندگی در جامعه فروگذار نباشند.
خورشیدی ادامه داد: از فرماندار اهواز، متولیان امور بهداشت و سلامت، شهردار و مجموعه شورای شهر بابت شرکت در نشست هم اندیشی در خصوص مسائل بهداشت و سلامتی در شهر اهواز تشکر می کنم و خواهان توجهی ویژه به موضوع سرمایه گذاری در لایحه بودجه سال 94 در راستای شکوفایی هرچه بیشتر و بهتر شهر اهواز هستم.
وی خواهان خروج روابط عمومی از نقش اطلاع دهنده محض شد و اضافه کرد: روابط عمومی های سازمان ها و مناطق و ادارات پل ارتباطی بین مسئولان با مسئولان و مردم باشند و خود را تنها منحصر به اطلاع دادن فعالیت های سازمان متبوع خود نکنند.
خورشیدی تاکید کرد: خواستار توجه مبرم به وضعیت پارک های موجود در شهر اهواز از نظر مهندسی ساخت ، امکانات فنی، اصول عمرانی و مواردی که باید لحاظ شوند هستم.
:
:
:
آخرین اخبار