تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۳ - ۰۸:۵۵
کد خبر: ۸۰۴۶۳
تعداد نظرات: ۲ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
تیم ملی فینالیست شود برای کی‌روش گل می‌برم
فریادشیران: موفق‌شویم ۶۰میلیاردتومان نوش‌جان کی‌روش
مربی اسبق تیم ملی فوتبال ایران گفت: تیم ملی به فینال جام ملت‌ها برسد برای کارلوس کی‌روش دسته گل می‌برم.

نادر فریادشیران در مورد پیروزی ایران مقابل امارات، گفت: کی‌روش در این مسابقه در نیمه اول تغییراتی را در تیم ایجاد کرده بود و بیشتر به بازیکنان جوان میدان داد و نظرش این بود که در نیمه دوم با آوردن دژاگه، قوچان‌نژاد و ووریا غفوری تیم را تقویت کند و به گل برسد.

وی ادامه داد: تعویض‌های کی‌روش در بازی با امارات نشان داد که او می‌خواهد تیم را در اواخر مسابقه تقویت کند و این تفکر حرفه‌ای بود و می‌توان گفت نوعی اسلحه پنهانی بود. ما در سه بازی پیروز شده‌ایم و گلی هم نخورده‌ایم. از نظر نتیجه‌گیری عالی کار کرده‌ایم مقابل سه تیم عربی پیروز شدیم که گاهی اوقات برایمان دردسرساز بودند. اما متأسفم بگویم که مردم و فوتبال‌دوستان از شیوه بازی تیم ملی راضی نیستند.

مربی اسبق تیم ملی تصریح کرد: در دو صحنه تیم امارات یک بار 27 پاس و یک بار دیگر 28 پاس رد و بدل کرد و در نهایت به سمت دروازه ما شوت زد. نمی‌خواهم بگویم مثل بارسلونا چون بارسلونا در یک سوم زمین حریف هم این قدرت را دارد. با این حال شیوه بازی تیم ملی ما دلچسب نیست. تیم ملی فقط بر روی ضدحمله و ضربات ایستگاهی به گل می‌رسد.

فریادشیران افزود: من از نظر نتیجه از تیم ملی راضی هستم. امیدوارم که بتوانیم با همین شیوه تا فینال جام ملت‌ها پیش برویم و اگر تیم ملی فینالیست شود برای کی‌روش دسته‌گل می‌برم اما شما ببینید بازیکن شماره 10 امارات عمر عبدالرحمان در یک صحنه 5 بازیکن ما را دریبل می‌زند در حالیکه در گذشته ما بازیکنانی مثل علی کریمی داشتیم که این قدرت را داشت اکنون هم بازیکنانی مثل صادقیان، خلعتبری را داشتیم که به تیم ملی دعوت نشدند انصاری‌فرد هم نیمکت‌نشین بود با این حال تیم ملی با این شیوه نتیجه گرفته و همچنان پیش می‌رود.

مربی اسبق تیم ملی با اشاره به استحکام خط دفاعی تیم ایران گفت: همین که تیم ملی در سه بازی متوالی گلی دریافت نکرده جای تقدیر از بازیکنان و کادر فنی را دارد. باید ببینیم در مرحله یک چهارم نهایی چه پیش خواهد آمد. اگر کی‌روش با همین شیوه تیم ملی را به فینال جام ملت ها ببرد می‌گویم 60 میلیارد تومانی که در این چهار سال از ما پول گرفته نوش جانش در غیر اینصورت حرف دیگری می‌زنم.
مرجع / فـارس
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
فولادی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۰۸ - ۱۳۹۳/۱۰/۳۰
0
0
آقای فریادشیران ، شما نگران روش بازی تیم ملی هستید یا ناراحت از مبلغ دریافتی ایشان!!!!!!؟؟؟؟ اگر تیم ملی قشنگ بازی میکرد و می باخت آیا شما معترض نبودی که چرا تیم نتیجه نگرفته است؟ راستی زمانی که شما و دوست گرمابه و گلستانتان آقای مایل کهن مربی فولاد بودید و تیمتان خیلی هم قشنگ بازی میکرد و خوب هم نتیجه میگرفتید و به لیگ یک هم نرفتید ، چندم شدید و چقدر پول گرفتید تا ما هم دسته گل خدمتتان بیاوریم
فولادی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۴۵ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۱
0
0
آقای خوزنیور چرا نظرات را منتشر نمی کنید؟؟؟؟؟؟؟؟
:
:
:
آخرین اخبار