تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۲:۱۱
کد خبر: ۸۰۶۶۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
سیر فعالیت گردشگری سلامت در منطقه آزاد اروند
رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت آبادان با مدیرعامل منطقه آزاد اروند دیدار کرد.

اسماعیل زمانی مدیرعامل  و رئیس هیئت مدیره سازمان در این دیدار ضمن اشاره به مزیتهای و ظرفیتهای این منطقه به عنوان زیرساختهای لازم برای توسعه گردشگری به ویژه در بخش سلامت گفت: همسایگی با کشورهای همجوار، وجود مراکز درمانی گسترده در زمینه های تخصصی در کنار کمبود امکانات بهداشتی و درمانی در کشورهای همجوار حضور دانشگاه علوم پزشکی و بهداشت و درمان صنعت نفت ، زیرساخت های لازم برای توسعه صنعتی گردشگری سلامت در منطقه هستند که در راستای توسعه و رونق این صنعت در منطقه از عناصر مهم و اساسی به شمار می روند.

وی در ادامه افزود: می توان با معرفی پزشکان متخصص شاخص از طریق اطلاع رسانی و تبلیغات و تهیه بروشورهایی به زبانهای خارجی و همچنین از طریق سایتها و مبادی مرزی، تسهیل در پذیرش بیماران با حذف مراحل زائد اداری، بکارگیری نیروی انسانی ماهر در ارائه خدمات و تدابیر ویژه جهت پذیرش بیماران خارجی و ساماندهی اقامت خانواده آنها، راهکارهایی مفید و موثر در جهت رونق بخشی به این صنعت در منطقه پیدا نمود.

سرپرست بهداشت و درمان صنعت نفت آبادان  نیز در  این دیدار خاطر نشان کرد: می توانیم با حمایت سازمان منطقه آزاد اروند گامهای بلندی برای ارائه خدمات ویژه بهداشتی و درمانی برداریم.

مسعودی در این دیدار با ارائه گزارشی از عملکرد این مرکز در پیشروی در اجرای اهداف سلامت و ارائه خدمات ویژه تخصصی و فوق تخصصی بیمارستان امام خمینی (ره) صنعت نفت آبادان خبر داد و گفت: ناوگان اورژانس پیش بیمارستانی نیز در طی سالهای گذشته کمترین آمار مرگ و میر را نسبت به دیگر مراکز درمانی داشته و امیدواریم این جایگاه را حفظ نماییم.

وی در ادامه با بیان اینکه عملکرد سازمان منطقه آزاد اروند همواره مورد توجه قرار داشته، افزود: باتوجه به عملکرد این سازمان در اجرای برنامه های متنوع در منطقه که باعث تحول چشمگیری در مباحث فرهنگی و اقتصادی شده است عملکرد این سازمان را قابل تحسین بر شمرد و از  مدیرعامل  و رئیس هیئت مدیره این سازمان تشکر کرد.

در پایان مسعودی سرپرست بهداشت و درمان صنعت نفت آبادان  گزارشی از وضعیت بهداشت و درمان صنعت نفت و نحوه ارائه خدمات و راه اندازی واحدهای جدید این مرکز درخصوص روند پیشرفت پروژه احداث بیمارستان جدید صنعت نفت آبادان به مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند ارائه نمود.

وی همچنین خاطر نشان کرد که  شبکه بهداشت و درمان صنعت نفت آبادان در جهت آماده سازی زیرساختهای لازم، با برنامه ریزی گستره و پیاده سازی استانداردهای ملی و جهانی اقدامات اساسی درصدد ارتقاء جایگاه خود و ارائه خدمات توریسم درمانی بهتر در دستورکار خود قرارداده است.
:
:
:
آخرین اخبار