تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۳:۲۴
کد خبر: ۸۰۶۸۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
توهین به پیامبر اسلام نشانه ضعف و نفرت دشمنان دینی است
بسیجیان و دانشگاهیان دزفول در بیانیه ای توهین به پیامبر گرامی اسلام (ص) در نشریه شارلی ابدو فرانسه را محکوم کرده و این اقدام را نشانه ضعف و نفرت دشمنان دین اعلام کردند.

در بیانیه روز چهارشنبه ناحیه مقاومت بسیج دزفول آمده است دشمنان نا آگاه اسلام بدانند حرکت غیرانسانی آنها در ایجاد شکاف بین شیعه و سنی موجب وحدت بیشتر جهان اسلام می شود.

بسیجیان دزفول در این بیانیه افزودند ما پاسداران وبسیجیان جان بر کف آماده اشاره مقام معظم رهبری بوده تا همگام با مردم ولایتمدار و بصیردزفول، پوزه دشمنان دین وفتنه گران داخلی و گرگ صفتان بیگانه را به خاک بمالیم.

دانشگاه جندی شاپور دزفول در بیانیه جداگانه ای اعلام کرد: تفرقه افکنان نوین و مشرکان متمدن،با حمایت سرمایه داران صهیونیست و با قلب هایی پر از کینه و حسد نسبت به فراگیری روز افزون نام و یاد پیامبر ،به اقدامی گستاخانه دست زدند.

این بیانیه می افزاید: انتشار کاریکاتورهای توهین آمیز در روزنامه ها و نشریات فرانسوی با قطعنامه سازمان ملل مبنی بر عدم تعرض به ادیان و نمادهای دینی مغایرت دارد.

دانشگاهیان دانشگاه صنعتی جندی شاپور دزفول در این بیانیه ، انزجار خود را از مرتکبین این عمل غیر انسانی اعلام داشته و هم صدا با مسلمانان جهان این حرکت را محکوم کردند.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار