تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۱:۳۶
کد خبر: ۸۰۷۸۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
نمایشگاه تخصصی کشاورزی در دزفول گشایش یافت
توانمندی و ظرفیت های بخش کشاورزی ایران در چهارمین نمایشگاه تخصصی کشاورزی و صنایع وابسته دزفول به نمایش در آمد.

در این نمایشگاه که عصر پنجشنبه در محل اردوگاه شهید قاضی دزفول گشایش یافت محصولات و تولیدات کشاورزی 11 استان کشور در قالب 39 شرکت عرضه شده است.

انواع تجهیزات آبیاری ، نهاده های کشاورزی ، صنایع دسته بندی و صنایع تبدیلی ، ماشین آلات کشاورزی ، طیور ، گل و گیاه از جمله محصولات عرضه شده در این نمایشگاه می باشد.

در این نمایشگاه انواع تولیدات کشاورزی و صنایع وابسته و نیز ماشین آلات کشاورزی از استانهای گیلان ، گرگان ، تهران ، البرز ، قم ، مرکزی ، اصفهان ، خراسان رضوی ، خوزستان ، لرستان و یزد عرضه شده است.

نمایشگاه مذکور که از سوی شرکت مشاوره فنی مهندسی کشاورزی بهرویان کشت ، با حمایت صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی دزفول ، جهاد کشاورزی و صنعت ، معدن و تجارت برپا شده تا چهارم بهمن ماه برای بازدید دایر می باشد.

نماینده مردم دزفول در مجلس شورای اسلامی و عضو کمیسیون کشاورزی ، در آیین گشایش این نمایشگاه در سخنانی با اشاره به ظرفیت منطقه شمال استان خوزستان در زمینه کشاورزی گفت: با توسعه صنایع تبدیلی در منطقه می توان علاوه بر افزایش صادرات ، اقتصاد منطقه را متحول کرد.

عباس پاپی زاده اظهار داشت: با ایجاد مرز هوایی فرودگاه دزفول زمینه صادرات محصولات کشاورزی منطقه شمال استان خوزستان به کشورهای منطقه ، روسیه و خاور دور فراهم شده که باید از این فرصت در راستای رونق منطقه به خوبی بهره گرفت.
مرجع / ایرنا
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
پاپیتال
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۲۷ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۴
0
0
من از نمایشگاه دیدن کردم خیلی سوت و کور بود و غرفه داران هم اطلاع رسانی حقیقی در مورد فعالیتشان نمی دادند. در حالی که من به عنوان مهندس کشاورزی از اهم فعالیتهایشان مطلع بودم .
:
:
:
آخرین اخبار