تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۳:۱۰
کد خبر: ۸۰۹۰۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
تکرار تحصن مسافران به خاطر تاخیر پرواز
پرواز مشهد-تهران آتا که قرار بود شب گذشته ساعت 22:40 انجام شود، با چهار ساعت تأخیر در ساعت 02:40 امروز به سمت تهران پرواز کرد، اما مسافران به نشانه اعتراض در مقصد از این هواپیما پیاده نمی‌شوند.

جعفری یکی از مسافران این پرواز اظهار داشت:  قرار بود شب گذشته با پرواز ساعت 22:40 هواپیمایی آتا از مشهد به سمت تهران پرواز کنیم، اما مسئولان اعلام کردند که این پرواز با تأخیر انجام می‌شود.

وی ادامه داد: بعد از مدتی معطلی و سرگردانی مسافران، اعلام شد که پرواز در ساعت 00:50 امروز انجام می‌شود، اما باز به تأخیر افتاد و این‌بار‌ به ما اعلام کردند که پرواز ساعت 01:30 امروز انجام خواهد شد.

این مسافر هواپیمای گفت: ‌پروازِِ ساعت 01:30 هم انجام نشد و این‌باره به ما اعلام کردند که ساعت 02:37 حتماً پرواز انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه در این مدت مسافران در فرودگاه سرگردان بودند و پاسخگویی از سوی مسئولان فرودگاه وجود نداشت، افزود: این پرواز بالأخره ساعت 04:50 امروز در تهران به زمین نشست اما مسافران به نشانه اعتراض از هواپیما پیاده نمی‌شوند.

وی با بیان اینکه هواپیمای این پرواز بوئینگ MD است، افزود: فعلاً همچنان منتظریم یکی از مسئولان پاسخگو به میان مسافران آمده و در این‌باره توضیح دهد.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار