تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۳:۵۱
کد خبر: ۸۰۹۲۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
‌AFC شکایت ایران را پذیرفت
کنفدراسیون فوتبال آسیا برای بررسی شکایت ایران در موضوع احتمال دوپینگی و محروم بودن علا الزهرا بازیکن تیم ملی عراق تشکیل جلسه می‌دهد.

هوشنگ مقدس که به همراه مهدی محمدنبی برای اعلام شکایت ایران به AFC مبنی بر اینکه یکی از بازیکنان تیم عراق به خاطر دوپینگ محروم بوده است، به سیدنی رفته بود، در بازگشت به هتل تیم ملی، اظهارکرد: ما شکایت‌مان را به AFC‌ اعلام کردیم و تمام مستندات و مدارک لازم که کامل هم بود را به آنها دادیم. AFC‌ شکایت ایران را پذیرفت و قرار شد صبح یک‌شنبه کمیته انضباطی AFC در این خصوص تشکیل جلسه دهد و نظرش را در این باره اعلام کند.

مقدس همچنین گفت: خوشبختانه فیفا در جریان این موضوع است چرا که دو روز قبل از بازی ستاد نادو در ایران به فیفا نامه‌ای ارسال کرده بود مبنی بر اینکه علاعبدالزهرا بازیکن تیم عراق به علت دوپینگ محروم است و نمی‌تواند مقابل ما بازی کند. اکنون فیفا هم در جریان شکایت ما به AFC قرار دارد و امیدواریم این موضوع نتیجه بدهد.

وی درباره بازگشت تیم ملی به ایران نیز گفت: تکلیف این موضوع تا فردا مشخص می‌شود و اگر AFC رای به احقاق حق ایران داد که تیم ملی در جام ملت‌ها باقی می‌ماند و اگر هم غیر از این شد در کوتاه‌ترین زمان به ایران بر می‌گردیم.

در حال حاضر امیدواری در میان برخی بازیکنان تیم ملی مبنی بر اینکه ممکن است با حکم AFC ایران دوباره به جام برگردد وجود دارد هر چند تیم ملی امروز تمرینی نداشت.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار