تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۰:۳۶
کد خبر: ۸۰۹۳۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
آغاز پذیرش متقاضیان اولویت حج تمتع کاروان‌های خوزستان
مدیرکل حج و زیارت خوزستان گفت: پذیرش متقاضیان دارای اولویت تشرف حج تمتع ۹۴ در کاروان‌های استان خوزستان از ساعت ۹ امروز ۴ بهمن به دو صورت مجازی و حضوری آغاز شده است.

ناصر حویزاوی اظهار کرد: دارندگان قبوض ودیعه‌گذاری علی‌الحساب حج تمتع که تا 15 اسفند 84 در یکی از شعب بانک‌ ملی ودیعه‌گذاری کرده‌اند مشمول تشرف بوده و باید برای ثبت‌ نام در کاروان‌های حج تمتع اقدام کنند.

وی بیان کرد: مشمولان تشرف به حج 94 در استان خوزستان از امروز 4 بهمن ساعت 9 ثبت‌ نام خود را قطعی کنند و این ثبت‌ نام به دو صورت حضوری و مجازی با مراجعه به کاروان‌های شهرستان‌ها و مراجعه به سامانه haj94.haj.ir در ظرفیت پنجاه درصد ثبت‌ نام غیرحضوری خود را به انجام برسانند.

حویزاوی با بیان اینکه ودیعه‌گذاران حج تمتمع 94 در استان خوزستان می‌توانند در 19 کاروان اعلام شده در سراسر استان برای تکمیل ظرفیت نزدیک به سه هزار زائر اقدام کنند، گفت: حج تمتع 94 زائران استان خوزستان مدینه بعد خواهد بود.

مدیرکل حج و زیارت خوزستان بیان کرد: چنانچه در زمان تعیین شده(یک هفته) ظرفیت کاروان‌های استان تکمیل نشود سازمان حج و زیارت اولویت‌های بعدی را اعلام خواهد کرد. بر این اساس دارندگان قبوض دارای اولویت حتماً در مدت مقرر به کاروان‌ها مراجعه کنند.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار