تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۱:۴۴
کد خبر: ۸۰۹۴۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
هیات امنای آستان حضرت دانیال نبی تشکیل می‌شود
فرماندار شهرستان شوش خواستار تسریع در تشکیل هیات امنای آستان حضرت دانیال نبی(ع) شد و گفت: با تشکیل هیات امنا ، طرح توسعه حرم دانیال (ع) و بازسازی آن با نظارت هیات امنا اجرا می شود.

رضا نجاتی روز شنبه در جلسه شورای اداری این شهرستان از سازمان اوقاف و امور خیریه استان خوزستان خواست تا نسبت به تشکیل هیات امنای حرم حضرت دانیال نبی(ع) تسریع نماید.

وی با بیان اینکه اعضای هیات امنا باید از میان معتمدین محلی انتخاب شوند، گفت: با تشکیل هیات امنا ،درآمد حرم و نذورات مردمی صرف بازسازی و توسعه حرم حضرت دانیال شده و خدمات مناسب به زایران ارایه می شود.

فرماندار شوش در ادامه با محکوم کردن اهانت به ساحت مقدس پیامبر گرامی اسلام(ص) گفت: اقدام اخیر نشریه فرانسوی ، اهانت به 1.5 میلیارد مسلمان است و چنین عمل زشتی امتداد توطئه اسلام ستیزی است که ریشه در جنگ های صلیبی دارد.

وی با اشاره به در پیش بودن سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ،خواستار هر چه باشکوه تر برگزار شدن ویژه برنامه های این دهه در شهرستان شوش شد و گفت: دهه مبارک فجر باید اولویت کاری دستگاههای اجرایی باشد، زیرا همه نسبت به انقلاب و مردم مسوول بوده و مدیران ادارات باید شرایط را در جهت حضور باشکوه مردم در راهپیمایی 22 بهمن فراهم کنند.

نجاتی با اشاره به تحریم اقتصادی از سوی دشمنان جمهوری اسلامی گفت: یکی از راه کارهای خنثی کردن تحریم اقتصادی ، استفاده از کالاهای تولید داخل می باشد که این امر باید ابتدا از سوی دستگاههای اجرایی شروع شود.

رییس شورای اداری شهرستان شوش در خاتمه بیان داشت: تکریم ارباب رجوع از وظایف ذاتی هر دستگاه می باشد و ارایه خدمات بهتر به مردم و خانواده معظم شهدا و تکریم ارباب رجوع از وظایف کارکنان ادارات است.

وی گفت: ارایه خدمات بهتر به مردم یک امر ضروری در دستگاههای اجرایی شهرستان شوش می باشد و مسوولان باید بر این راستا تلاش کنند.

شهرستان شوش در شمال استان خوزستان 200 هزار نفر جمعیت دارد.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار