تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۳
کد خبر: ۸۱۰۲۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مراقب قالی‌شویی‌های غیرمجاز باشید!
رییس اتحادیه قالی‌شویی اهواز گفت: متاسفانه تعداد قالی‌شویی‌های غیرمجاز بیشتر از قالی‌شویی‌های مجاز است.

عبدالرحیم محلوجی با بیان این‌که نرخ‌نامه صنف قالی‌شویی اهواز در دست بررسی است و تغییر می‌کند، اظهارکرد: آخرین نرخ‌نامه این اتحادیه مربوط به سال گذشته است و فعلا نرخ‌نامه قبلی لازم‌الاجرا است و اصناف این اتحادیه موظف به رعایت آن هستند.

رییس اتحادیه قالی‌شویی اهواز بیان ‌کرد: در سطح شهرستان اهواز  25 مرکز قالی‌شویی مجاز وجود دارد که انتظار داریم مردم قالی خود را در ایام پایان سال و در آستانه عید نوروز به این قالی‌شویی‌ها تحویل دهند.

وی عنوان‌کرد: متاسفانه تعداد قالی‌شویی‌های غیرمجاز بیشتر از قالی‌شویی‌های مجاز است. قالی‌شویی‌های غیرمجاز معتبر نیستند و عملکرد آن‌ها با تخلفاتی همچون سرقت، گم‌شدن فرش، آسیب‌دیدگی و شست‌وشوی نامناسب همراه است.

محلوجی اظهار‌کرد: شکایت‌های مردمی زیادی در زمینه قالی‌شویی‌های غیرمجاز دریافت می‌کنیم که متاسفانه به دلیل این‌که این واحدها فقط یک شماره تلفن از خود در آگهی‌های تبلیغاتی درج می‌کنند، قابل دسترسی و پیگیری نیستند.

وی با بیان این که یکسری قالی‌شویی غیرمجاز نیز شناسایی شده است، گفت: اگر این واحدها علاقه‌ای به قانونی‌شدن فعالیت خود و دریافت پروانه کسب نداشته باشند آن‌ها را پلمپ خواهیم کرد.

رییس اتحادیه قالی‌شویی اهواز بیان‌کرد: 32234754 شماره تماس اتحادیه می‌باشد؛ ما آمادگی دریافت نقطه نظرات و انتقادات مردمی را داریم و این مسایل را پیگیری خواهیم کرد.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار