تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۳:۱۴
کد خبر: ۸۱۰۳۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مدیرکل صدا و سیمای مرکز خوزستان تاکید کرد:
هم افزایی رسانه‌ای برای گرامیداشت دهه مبارکه فجر
مدیرکل صدا و سیمای مرکز خوزستان گفت: با توجه به ضرورت گرامیداشت دهه مبارک فجر و اهمیت اطلاع رسانی همه جانبه، ضروری است که هم افزایی رسانه‌ای در استان ایجاد شود.

مسلم رحیمی صبح امروز در جلسه هم اندیشی با اصحاب رسانه که در سالن جلسات صدا و سیمای این مرکز برگزار شد، اظهار کرد: منظور از برگزاری این جلسه، هرچه بهتر برگزار کردن برنامه دهه فجر در استان و اطلاع رسانی مناسب از رسانه‌های خوزستان است.

وی با بیان اینکه اطلاع رسانی یکی از ابزارهای اصلی برای تبیین اهداف و دستاوردهای نظام و انقلاب است، افزود: ایام الله دهه فجر بهترین فرصت برای تحقق این مهم است.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز خوزستان گفت: معرفی و انعکاس اخبار دهه فجر بیانگر تلاش مسئولان انقلاب اسلامی ایران برای خدمت بیشتر و صادقانه به مردم است.

رحیمی، به نقش مهم اصحاب رسانه در مشارکت و حضور حداکثری مردم در دهه فجر اشاره کرد و ادامه داد: مهم‌ترین وظیفه اصحاب رسانه فراهم کردن بستر مناسب برای مشارکت و حضور حداکثری مردم در مراسم یوم‌الله دهه فجر است.

رئیس کمیته اطلاع رسانی دهه فجر خوزستان با اعلام برنامه‌های دهه فجر صدا و سیمای مرکز خوزستان، گفت: امسال شبکه استانی در یوم‌الله دهه فجر برنامه‌های متنوع و متفاوت‌تر از سال گذشته برای مردم تهیه و پخش خواهد کرد.

این مدیرکل، برنامه‌هایی همچون ضبط و پخش زنده جشن‌های انقلاب شهرهای استان، مستندهای مختلف از مبارزات مردم خوزستان و غیره را از دیگر برنامه‌های شبکه استانی در دهه فجر امسال عنوان کرد.

وی در ادامه با بیان اینکه عشق و ارادت مردم به آرمان‌ها، ارزش‌های انقلاب، امام (ره)، مقام معظم رهبری و شهدای والامقام سرلوحه برنامه‌های صدا و سیمای مرکز خوزستان است، افزود: ایام‌الله دهه فجر دریچه و فضای خوبی با ظرفیت زمانی مناسب برای اطلاع‌رسانی درباره خدمات نظام جمهوری اسلامی  است،

رحیمی گفت: با توجه به ضرورت گرامیداشت دهه مبارک فجر و اهمیت اطلاع رسانی همه جانبه، ضروری است که هم افزایی رسانه‌ای در استان ایجاد شود.

رئیس کمیته اطلاع رسانی دهه فجر خوزستان با اشاره به مشکلاتی که به‌ دلیل تحریم‌ها و یا کج‌سلیقگی‌ها متوجه مردم شده است، گفت: دهه فجر بهانه‌ و فرصتی است تا از آن برای حمایت از پیشکسوتان انقلاب اسلامی، انتقال دستاوردها و نیز دمیدن روح امید و نشاط به مردم بهره‌برداری کرد.

همچنین در این جلسه برخی از اصحاب رسانه به بیان نظرات و پیشنهادهای خود پیرامون این موضوع و برنامه‌های دهه فجر پرداختند.
مرجع / فـارس
برچسب ها: دهه فجر
:
:
:
آخرین اخبار