تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۳:۳۲
کد خبر: ۸۱۰۳۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
بنجامین ویلیامز داور دیدار فولاد و الهلال شد
بر اساس اعلام AFC بنجامین جان ویلیامز داور بین المللی استرالیا به همراه دو هموطن دیگر خود به نام های متیو جان و پائول آدام برای قضاوت دیدار تیم های فولاد ایران و الهلال عربستان راهی اهواز خواهند شد
اسامی کادر داوری دیدار تیم های فولاد ایران و الهلال عربستان در چارچوب رقابت های گروه C جام قهرمانان آسیا 2015 از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا اعلام شد.

بر اساس اعلام AFC بنجامین جان ویلیامز داور بین المللی استرالیا به همراه دو هموطن دیگر خود به نام های متیو جان و پائول آدام برای قضاوت دیدار تیم های فولاد ایران و الهلال عربستان راهی اهواز خواهند شد.


ویلیامز که در کنار داوری همچنان تدریس در دبیرستان را دنبال می کند، از سال ۲۰۰۵ وارد لیست فیفا شد و تاکنون رقابت‌هایی از جمله مقدماتی جام جهانی، بازی‌های آسیایی ۲۰۱۰ ، جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۱ و جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۵ را قضاوت کرده است.
او همچنین در مسابقات جام ملتهای آسیا که این روزها در استرالیا در جریان می باشد، دو بار برای تیم ملی کشورمان سوت زده است.

«ادهم محمد مخادمه» از کشور اردن نیز به عنوان داور چهارم این دیدار معرفی شده است.

بر اساس اعلام AFC ناظر این دیدار از کشور چین تایپه «چانک چن پو» بوده و همچنین «خالد جاسم الدوخی»از امارات هم به عنوان ناظر بر کار داوران این دیدار انجام وظیفه می کند.

لازم به ذکر است؛ لیگ قهرمانان در حالی از روز چهارشنبه ششم اسفند برای فولادمردان خوزستان آغاز می شود که نخستین حریف آنها در اواخر بهمن ماه مشخص می گردد.
بر اساس برنامه اعلام شده از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا، یکی از سه تیم الرفاع بحرین، الوحده امارات و السد قطر، نخستین حریف فولاد در لیگ قهرمانان خواهد بود.

 تیم های فولاد خوزستان و الهلال عربستان در روز سه شنبه مورخ 26 اسفند 1393 در استادیوم غدیر اهواز مقابل هم قرار می گیرند.

مرجع / سایت باشگاه فولاد خوزستان
:
:
:
آخرین اخبار