تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۸:۴۸
کد خبر: ۸۱۰۵۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
افتتاح بخش اعتیاد پژوهی کتابخانه مرکزی استان خوزستان
به گزارش خوزنیوز؛ سید لطف الله سپهر مدیرکل کتابخانه های عمومی استان ضمن اعلام این خبر گفت: بخش ویژه ای در کتابخانه مرکزی استان به کتب اعتیاد پژوهی اختصاص یافته است که صبح امروز همزمان با مانور بزرگ مبارزه با مواد مخدر در کتابخانه مرکزی رونمایی گردید.

سپهر افزود: هدف ما از اختصاص دادن بخشی از کتابخانه مرجع به این کتب ، اهمیت این موضوع در شناساندن آسیب های اجتماعی علی الخصوص مواد مخدر به جوانان است.

وی اظهار داشت: دشمن از این راه سعی دارد جوانان ما را به سستی و نابودی بکشاند و شور و نشاط اجتماعی را از جوانان ما بگیرد ، نباید اجازه داد تا این نشاط خاموش شود و باید با این پدیده شوم مبارزه کرد.

سپهر در ادامه گفت: این نهضت مبارزه با مواد مخدر باید با همت وتلاش خود مردم وجوانان و همکاری مسئولین کنترل گردد و در این راستا همه ادارات و تشکل های فرهنگی باید دست در دست هم دهند تا این پدیده شوم را ریشه کن کرد.

حجت الاسلام سپهر با اشاره به اینکه این کتاب‌ها می‌تواند به عنوان مرجع برای بسیاری از پژوهش‌های علمی استفاده شود یادآور شد: این بخش با همکاری شورای مبارزه با مواد مخدر استان و اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان خوزستان اجرا شده است.

وی در پایان از ابتکار مقتدایی رئیس شورای مبارزه با مواد مخدر در راه اندازی مانور مبارزه با مواد مخدر و استفاده از ابزار فرهنگ رسانه و کتاب و تبدیل به یک نهضت مبارزه اجتماعی مردمی تجلیل نمود.
:
:
:
آخرین اخبار