تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۹:۱۸
کد خبر: ۸۱۰۵۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
کعبی خبر داد:
روستاهای آبادان و خرمشهر نوسازی می شود
قائم مقام سازمان منطقه آزاد اروند از نوسازی روستاهای شهرهای آبادان و خرمشهر از سوی این سازمان خبر داد.

عبدالله کعبی اظهار کرد: در روزهای گذشته در هیئت مدیره سازمان منطقه آزاد اروند جلسه ای را در خصوص ساماندهی، بهسازی و اصلاح کلیه روستاهای شهرهای آبادان و خرمشهر با رئیس کل بنیاد مسکن کشور داشتیم.

وی افزود: در این جلسه مقرر شد همه روستاهای شهرهای آبادان و خرمشهر نوسازی شوند و همچنین با اعطای وام به آنها بتوانیم چهره و وضعیت روستاهای این منطقه را تغییر دهیم.

قائم مقام سازمان منطقه آزاد اروند با بیان اینکه طرحی مطالعاتی را به منظور ساماندهی ساحل اروند رود آغاز کرده ایم، تصریح کرد: در حال پیگیری هماهنگی های لازم از طریق ستاد فرماندهی کل قوا هستیم تا این طرح را انجام دهیم. پیش از این هماهنگی هایی وجود داشته که بر اساس آن مقرر شد ساحل اروند رود ساماندهی شود.

کعبی با اشاره به پتانسیل های طرح ساماندهی اروند رود توضیح داد: طرح ساماندهی ساحل اروند، طرح بسیار عظیمی است. گروهی از مهندسین مشاور را در اختیار گرفته ایم تا این طرح را به صورت دقیق بررسی کنند.

وی ابراز امیدواری کرد: با اجرای طرح ساماندهی ساحل اروند رود، مردم شهرهای آبادان، خرمشهر و سایر شهرهای خوزستان و همچنین کشور از آن بهره مند می شوند.

قائم مقام سازمان منطقه آزاد اروند با بیان اینکه اروندرود یکی از زیباترین سواحل کشور بوده که برای ما ارزشمند است، بیان کرد: امید می رود طرح ساماندهی ساحل اروند را به صورتی اجرا کنیم که همانند ساحل کارون اهواز باشد تا مردم از پتانسیل های گردشگری این رودخانه استفاده کنند.
مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار