تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۹:۳۲
کد خبر: ۸۱۰۶۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
رئیس شورای شهر آبادان خواستار شد
لزوم مساعدت استاندار خوزستان برای حل معضل فاضلاب آبادان
رئیس شورای اسلامی شهر آبادان گفت: استاندار خوزستان در خصوص برطرف شدن معضل فاضلاب آبادان، به شرکت آبفا دستور ویژه بدهد.

حمید حنظل‌عیدانی در نشست علنی شورای شهر این شهرستان ضمن محکوم کردن اهانت دشمنان اسلام به ساحت نبی اکرم (ص)، اظهار کرد: در دهه فجر پروژه‌های زیادی در آبادان افتتاح خواهند شد که حاصل تلاش و نظارت شورای شهر و اجرای شهرداری آبادان هستند.

وی ادامه داد: تفسیر پروژه‌ها و حجم سرمایه گذاری‌ها به زودی و پس از بازدید از مراحل پیشرفت آنان اعلام خواهد شد.

رئیس شورای شهر آبادان تصریح کرد: همچنین نهضت آسفالت در آبادان کار ارزشمندی است که در حال انجام می‌باشد و جا دارد که از شرکت آب و فاضلاب خوزستان گلایه داشته باشیم.

حنظل‌عیدانی افزود: اگر بخواهیم به کار آسفالت در همه نقاط شهر ادامه دهیم، مشکل فاضلاب برخی مناطق جلوی پیشرفت کار را خواهد گرفت، و آسفالت کردن این مناطق حیف و میل اموال عمومی به شمار می‌رود چرا که دیر یا زود این آسفالت از بین خواهد رفت، در این خصوص از استاندار خوزستان تقاضا داریم تا در خصوص برطرف شدن معضل فاضلاب آبادان، تمهیدات لازم را اندیشیده و به شرکت مذکور اعلام نماید.

وی تاکید کرد: در عین حال انتظار داریم پروژه‌های شهرداری آبادان با کیفیت بهتری انجام پذیرد و در اختیار مردم آبادان قرار گیرد.

رئیس شورای اسلامی شهر آبادان عنوان کرد: مژده‌ای که به شهروندان آبادان باید داد این است که دومین پروژه مشارکتی شهرداری آبادان در 22 بهمن ماه جاری و همزمان با سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در آبادان کلنگ زنی خواهد شد.

حنظل‌عیدانی اضافه کرد: دومین مرکز خرید و پارکینگ طبقاتی آبادان با مشارکت سرمایه‌گذار در بلوار ولایت‌(خیابان اروسیه)‌کلنگ زنی می‌شود.

وی در خصوص درخواست کمک مالی برخی باشگاه‌های ورزشی شهر آبادان که به این شورا ارجاع داده شده‌اند اظهار کرد: کمک به بخش فرهنگ و ورزش شهر آبادان از وظایف شورای شهر و شهرداری آبادان است، اما در شرایط فعلی که این ارگان بدهی 250 میلیاردی خود را به پیمانکاران تسویه نکرده، و در کنار آن معوقات حقوقی و تأمین اجتماعی برای شهرداری آبادان دچار زحمت کند، پرداخت این گونه وجوه کمی سخت و زمان بر است.

وی ابراز امیدواری کرد تا کلیه هزینه‌هایی که دستگاه‌های شهر آبادان برای برگزاری مسابقات جهانی کشتی هزینه کرده‌اند، بازگشت داشته باشد و خاطر نشان کرد: طبق دستور فرماندار کلیه هزینه‌هایی که شهرداری آبادان برای برگزاری این مسابقات متحمل شده است باید به این صندوق این نهاد بازگردانده شود.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار