تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۳:۲۱
کد خبر: ۸۱۱۲۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
دادستان اندیمشک خبر داد:
جمع‌آوری کمپ‌های غیر مجاز ترک اعتیاد در اندیمشک
دادستان عمومی و انقلاب اندیمشک از جمع‌آوری کمپ‌های غیر مجاز ترک اعتیاد در این شهرستان خبر داد.

محمدصادق جعفری چگنی امروز اظهار کرد: کمپ‌های غیرمجاز نگهداری و ترک اعتیاد که بدون اخذ مجوزهای لازم از دستگاه‌های مسئول در سطح این شهرستان در حال فعالیت هستند شناسایی و نسبت به جمع‌آوری آنان اقدام خواهد شد.

وی با بیان اینکه حمایت‌های قانونی از مراکز نگهداری و ترک اعتیاد مجاز انجام می‌شود، تصریح کرد: مراکز ترک اعتیاد غیرمجاز در شهرستان اجازه فعالیت نداشته و به محض اطلاع از وجود این مراکز به صورت قانونی نسبت به تعطیلی آنان اقدام خواهد شد.

دادستان عمومی و انقلاب اندیمشک با اشاره به قانون اصلاحی مبارزه با مواد مخدر در سال 89، افزود: در قانون اصلاحی مبارزه با مواد مخدر از سال 89  که در خصوص معتادین صورت گرفته جرم‌انگاری این عمل کنار گذاشته شده و لذا نیاز است که دستگاه‌های مربوطه از حالت سخت مبارزه با این معضل اجتماعی به سمت کارهای فرهنگی گام بردارند.

جعفری چگنی اضافه کرد: در بحث مبارزه با تهیه و توزیع‌کنندگان مواد مخدر نیروی انتظامی شهرستان با همکاری دستگاه‌های امنیتی عملکرد خوبی داشته و ما نیز برخوردهای قضایی و قانونی خود را انجام داده‌ایم که احکام سنگین صادره شده برای قاچاقچیان مواد مخدر نشان دهنده برخورد قاطع ما در این زمینه است.

وی در پایان ضمن هشدار به افرادی که نسبت به تهیه و توزیع مواد مخدر در سطح شهرستان اقدام می‌کنند، تصریح کرد: در صورتی که این افراد به این روند خود ادامه دهند این دادسرا با بهره گیری از ابزار‌های قانونی با آنان به شدت برخورد خواهد کرد.

در شهرستان اندیمشک چهار کمپ مجاز ترک اعتیاد و چندین کمپ غیر مجاز در زمینه نگهداری و ترک معتادان در حال فعالیت هستند.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار