تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۴:۰۰
کد خبر: ۸۱۱۳۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
پورکیانی: باید با سازمان لیگ همکاری کنیم
قائم‌مقام باشگاه استقلال خوزستان با بيان اين‌كه تيم براي بازي با نفت تهران آماده است، گفت: خواسته يا ناخواسته بايد تغيير برنامه مسابقات را بپذيريم و با سازمان ليگ همكاري كنيم.

علي پوركياني اظهار كرد: تيم​مان پس از تعطيلي ليگ، به اردوي كيش رفت كه در آن‌جا بدنسازي​ خوبي داشت و چند بازي تداركاتي هم در كيش و اهواز انجام داديم. امروز هم يك بازي تداركاتي با تيم جوانان خودمان كه آخرين ديدارمان در اين تعطيلات است، برگزار مي​كنيم.

وي بيان كرد: در كل بازي​هاي تداركاتي خوبي انجام داديم و قطعا آنچه مورد نظر كادر فني بوده، حاصل شده است و ان‌شاالله روند تيم در ادامه مسابقات بهتر خواهد شد. خوشبختانه آماده هستيم تا دهم بهمن​ماه با نفت تهران بازي كنيم.

قائم‌مقام باشگاه استقلال خوزستان در ادامه درباره عدم حضور دياكيته، گلر اهل مالي اين تيم، گفت: با توجه به اينكه هنوز مسابقات جام ملت​هاي آفريقا به پايان نرسيده است و تيم‌ملي مالي هم به مرحله بعدي اين رقابت​ها راه پيدا كرده و او جزو بازيكنان اصلي تيم‌ملي مالي است، هنوز در خدمت تيم‌ملي كشورش است و هفته آينده كه اين مسابقات به پايان برسد، به تيم ما ملحق خواهد شد.

قائم‌مقام باشگاه استقلال خوزستان درباره تغيير مسابقات ليگ، عنوان كرد: متاسفانه اين برنامه به دليل ناكامي تيم‌ملي كه باعث ناراحتي تمام ورزش دوستان و حتي غيرورزشي​ها شد، تغيير كرد. البته از قبل هم اعلام شده بود كه اگر تيم‌ملي به مرحله بعدي مسابقات راه پيدا نكرد، برنامه تغيير خواهد كرد. به هر حال بخشي از اختيارات​مان برون‌مرزي و بخشی ديگر درون‌مرزي است. در كل با توجه به اين‌كه تيم‌ملي حذف شد پس بايد بازي ها از سر گرفته شود و چاره​اي جز اين نيست و ما هم بايد همكاري كنيم. خواسته يا ناخواسته هم بايد اين موضوع را پذيرفت و با سازمان ليگ همكاري كرد.

وي درباره هشدار ويسي به بازيكناني كه به دليل كار غيرفني کارت قرمز دریافت کنند، گفت: صحبت با بازيكنان در خصوص آرام بازي كردن از وظايف كادر فني است و سرمربي مي تواند خودش روانشناس تيم باشد و قطعا با تدابيري كه از اين به بعد مي​انديشند مي​توانند باعث بهبود اين وضعيت شوند. خود ويسي در دوران فوتبالي​اش از بازيكنان اخلاق​مدار بوده است و قطعا تيمش را هم به سمت همين موضوع سوق مي‌دهد تا بازيكنانش كمتر كارت​هاي بي​رويه بگيرند.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار